קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

וופלים בלחם תירס

וופלים בלחם תירס
וופל בלחם תירס יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. והוא מספק כ 12 מנות . מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 180 קלוריות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם קמח, תירס shoepeg, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular עצום כל כך של 22%. נסו וופלים בלחם תירס, וופלים בלחם תירס, ו וופלים עם לחם תירס עם צ'ילי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד הראשון 5 מרכיבים בקערה גדולה. מערבבים יחד ביצה ואת הבא 3 מרכיבים; מוסיפים לתערובת קמח תירס, ערבוב רק עד מרכיבים יבשים הם רטובים.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
אופים ב וופל מחומם מראש, משומן רק עד פריך.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Brundlmayer Steinmassl ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.