קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 18 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

ויניגרט דגים

ויניגרט דגים
ויניגרט דגים דורש סביב 2 שעות ו-18 דקות מההתחלה ועד הסוף. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 1 . במנה עיקרית זו יש 4717 קלוריות, 367 גר' של חלבון, ו 356 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, מלח, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. עם כפית ציון של 71% המנה הזאת די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : ויניגרט דגים, ויניגרט פיאס ונענע לשרת עם דגים, ו פילה דג עלום עם ויניגרט עגבניות.

הוראות

1
מערבבים את המים, חומץ 1/4 כוס, מיץ לימון 1/4 כוס, פלפל ועלה דפנה במחבת גדולה וחום עד ממש מתחת לנקודת רתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים פילה דגים וציד 5-7 דקות עד שנעשה, הופך פעם אחת; אל תתנו לרתיחה הנוזלית.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
3
מסננים וקרירים, משליכים את עלה המפרץ וגרגירי פלפל.הפוך רוטב ויניגרט על ידי שילוב של שמן זית, חומץ 3 tbs, מיץ לימון 3 tbs, גרידת לימון, בצל, צלפים, פטרוזיליה, טרגון, מלח ופלפל בצנצנת רועד במרץ.חותכים את הדגים לחתיכות ומניחים בקערה; יוצקים את הרוטב על הדג, מכסים ומקררים לפחות 2-4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
4
מגישים מקורר.

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בקלה או 2 ק בקלה או 2 ק "ג האק או 2 ק" ג האדוק או 2 ק " ג פילה דגים whiting, עור עצמות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בקלה או האק או האדוק או פילה דגים whiting, עור עצמותבקלה או האק או האדוק או פילה דגים whiting, עור עצמות2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה11 קילו קישואים,טרגון טרי או 1/2 כפית טרגון מיובשטרגון טרי או 1/2 כפית טרגון מיובש11 קילו קישואים,טרגון טרי או 1/2 כפית טרגון מיובשטרגון טרי או 1/2 כפית טרגון מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון3(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1לימון, גרידה, מגורדלימון, גרידה, מגורד1לימון, גרידה, מגורדלימון, גרידה, מגורד1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(חוֹרֶף)בצלים, חתוכים לקוביות בסדר גמורבצלים, חתוכים לקוביות בסדר גמור2(חוֹרֶף)בצלים, חתוכים לקוביות בסדר גמורבצלים, חתוכים לקוביות בסדר גמור0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס6תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ טרגוןחומץ טרגון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ טרגוןחומץ טרגון3(חוֹרֶף)חומץ טרגוןחומץ טרגון7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.