קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

ויקי של שקט גורים

ויקי של שקט גורים
גורי השקט של ויקי הם תוספת דרומית. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הזה ללא חלב ולקטו אובו יש 138 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים.. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם קמח תירס בתפיחה עצמית, ביצים, שמן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. עם כפית ציון של 10%, המנה הזו לא כל כך מעולה. מתכונים דומים: שקט גורים, שקט גורים, ו לגורי שקט.

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים יחד ביצים, סוכר ובצל. מערבבים פנימה קמח וקמח תירס.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים 2 אינץ ' שמן ל-365 מעלות פרנהייט (185 מעלות צלזיוס). זרוק את הבלילה על ידי כפיות מעוגלות בשמן חם, ומטגנים עד חום זהוב. מבשלים בקבוצות קטנות כדי לשמור על טמפרטורת השמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
3
מסננים בקצרה על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
מגישים חם.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב גורי שקט עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. ה. ריזלינג עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
ד ר הרמן ד ר ריזלינג
ד ר הרמן ד ר ריזלינג
ניחוחות של עשבי תיבול ופירות אבן. מתוק, טרי, פירותי עם חומציות תוססת. יין זה הוא אידיאלי עבור אוכל חריף במיוחד אסייתי פיקנטימטבח, חומציות האור ורעננה הוא כזה שהוא עשוי להיות נהנה בכוחות עצמו.