קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

זיגוג זסטי אננס שינקן

זיגוג זסטי אננס שינקן
זיגוג זסטי אננס דורש בערך 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הצמחוני ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, פליאוליתי ולקטו אובו מגיש 24 אגורות . מנה אחת מכילה 5 קלוריות , 0 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. זה עובד היטב כמזנון לא יקר. גשו לסופר וקנו ציפורן טחון, חרדל דיז'ון, אננס ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. עם ציון של 11% , המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. נסו חזיר חרס עם זיגוג סוכר חום אננס , שיפודי מאהי-מהי עם שינקן, זיגוג אננס וג'ינג'ר-סויה , וסקונס בטטה עם זיגוג תפוזים טעים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה. כ-30 דקות לפני שהשינקן מוכן, מוציאים מהתנור. משטח ציון; כפית זיגוג על בשר חזיר כולו. מחזירים לתנור, מבסים מדי פעם במהלך 30 הדקות האחרונות של האפייה.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
1/2 קילו מוצרלה טרייה, חתוכה לקוביות דקות1/2 קילו מוצרלה טרייה, חתוכה לקוביות דקות
ציוד שתשתמש בו
1-1/2 עד 2 כפיות תבלין פאי דלעת1-1/2 עד 2 כפיות תבלין פאי דלעת
קרום פאי צלחת עמוקהקרום פאי צלחת עמוקה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את NV Wilson Creek Almond Anniversary Edition. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
שמפניה זו שזכתה במדליית זהב מכונה גם השמפניה "OH MY GOSH"®. היין המבעבע הלבן הזה מותסס באופן טבעי, עם רק רמז של שקד טהור נוסף כך שהוא מובטח לסנוור את האורחים שלך. שמפניה חובה כדי להפוך כל אירוע למיוחד במיוחד. נהדר עם קינוחים, חיבוקים, ג'קוזי, פיקניקים, קמינים, בראנץ' ומסיבות. מאוד פופולרי בכל החתונות כאן.