קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

חבוי ירקות קציץ בשר

חבוי ירקות קציץ בשר
חבוי ירקות קציץ בשר יכול להיות רק ללא גלוטן מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 249 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לכם אבקת חרדל, שיבולת שועל מגולגלת רגילה, ביצה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 52%, שהוא מוצק. נסו בראוניז ירקות מוסתרים, מוסתר ירקות צ'יפוטלה טאקו בשר, ו סיר חרס מרושל המחץ עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות צלזיוס (165 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב בקערה בקר טחון, הודו טחון, ביצה, סלרי, שיבולת שועל מגולגלת, חלב רזה, קטשופ, בצל, פלפל ירוק, פטרוזיליה, חרדל יבש, מלח, שום טחון ופלפל שחור עד לאיחוד יסודי; התערובת תהיה לחה.
מרכיבים שתצטרך
הודו טחוןהודו טחון
שום טחוןשום טחון
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל ירוקפלפל ירוק
אבקת חרדלאבקת חרדל
בשר טחוןבשר טחון
שיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת
חלב ללא שומןחלב ללא שומן
קטשופקטשופ
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
בצלבצל
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מעבירים את התערובת לתבנית כיכר בגודל 5 על 9 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שמדחום בשר הנקרא מיידית המוחדר למרכז קציץ הבשר קורא לפחות 160 מעלות צלזיוס (70 מעלות צלזיוס), בערך 1 1/2 שעות. קציץ בשר עשוי עדיין להיראות ורוד בפנים בגלל קטשופ.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור

יין מומלץ: קברנה סוביניון, Zinfandel

ניתן לשלב קציץ בשר עם קברנה סוביניון וזינפנדל. קציץ בשר יעבוד עם יינות אדומים רבים. אנו ממליצים על משהו נועז ופירותי, כמו קברנה סוביניון או זינפנדל. קברנה סוביניון עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 48 דולר לבקבוק.
מולידוקר גיגלפוט קברנה סוביניון
מולידוקר גיגלפוט קברנה סוביניון
קברנה אלגנטית זו מציגה ניחוחות וטעמים מרוכזים ויפים עם מבנה מעודן שישהה בפה וישמח אתכם.הצחקוקים שעל התווית הם בתם של שרה וספארקי הולי, שלא יכלה להפסיק לצחוק על איך שהיא נראית עם המשקפיים השחורים המטורפים האלה!הענבים גודלו בכרם בלדרן בנחל לנגהורן ובכרם פריים במקלארן וייל. זוגות עם בשר צבי, צלעות חילוף לברביקיו, גבינה כחולה וכבש צלוי.