קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

חבילות אפרסק אמנון

חבילות אפרסק אמנון
חבילות אפרסק אמנון הוא חלב חינם מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 634 קלוריות, 72 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך מאז עונת אספרגוס הוא פחות או יותר נגמר, פלפל, עוגיות קשת ענקיות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-44 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: מנות קונפטי Tilapia, חבילות אמנון רעופות, ו חבילות נייר אמנון.

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואמאז עונת האספרגוס הוא פחות או יותר נגמר, אני שומע אמנון זה יהיה טוב עם תפוחי אדמה מדימאז עונת האספרגוס הוא פחות או יותר נגמר, אני שומע אמנון זה יהיה טוב עם תפוחי אדמה מדי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמוחיטו ברי טריפלמוחיטו ברי טריפל4ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגיות קשת ענקיותעוגיות קשת ענקיות4ריבס, קצוץ טרי או קפואהכנתי לך את הדג הזה כי יש לי הרגשה שמישהו אכל יותר מדי עוגיות אתמולהכנתי לך את הדג הזה כי יש לי הרגשה שמישהו אכל יותר מדי עוגיות אתמול596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה, קצוצה בגסותפטרוזיליה טרייה, קצוצה בגסות2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1מנותאפרסק אמנוןאפרסק אמנון1מנותאפרסק אמנוןאפרסק אמנון2אפרסקים, קלופים ופרוסיםאפרסקים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1( חצילים)בצל אדום, פרוסבצל אדום, פרוס1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4פילה אמנוןפילה אמנון4ריבס, קצוץ טרי או קפואאז. הכל על אמנון זה הוא רעיון טוב. אלא אם כן, כמובן... אתה לא אוהב אמנון. במקרה כזה, אני אומר לך לנסות את זה עם חזה עוף פרוס דק. או פשוט לאכול עוגייה אחרת. אותו דבראז. הכל על אמנון זה הוא רעיון טוב. אלא אם כן, כמובן... אתה לא אוהב אמנון. במקרה כזה, אני אומר לך לנסות את זה עם חזה עוף פרוס דק. או פשוט לאכול עוגייה אחרת. אותו דבר4ריבס, קצוץ טרי או קפואהמבורגרים טורקיה תאילנדיםהמבורגרים טורקיה תאילנדים201190על ידי ג'סיקה ב -14 ביוליעל ידי ג'סיקה ב -14 ביולי90הערותהערות4ריבס, קצוץ טרי או קפואאני פשוט יודע דברים כאלה. זה כאילו אני בתוך הראש שלך. או מציץ בצורה מפחידה דרך החלון שלך. Hiiiiאני פשוט יודע דברים כאלה. זה כאילו אני בתוך הראש שלך. או מציץ בצורה מפחידה דרך החלון שלך. Hiiii4ריבס, קצוץ טרי או קפואכרגע מוחץ עלכרגע מוחץ על4ריבס, קצוץ טרי או קפואניווט פוסטניווט פוסט4ריבס, קצוץ טרי או קפואפורסם במתכונים, מאכלי יםפורסם במתכונים, מאכלי ים4ריבס, קצוץ טרי או קפואאני יודע איך אתה מרגיש. אני מעדיף לאכול משהו סופר טעים ועשיר וחסר כל ערך תזונתי היום יותר מדי. אבל לפעמים החיים זורקים לך דגים. או שאתה תופס את זה. שיהיה.אני יודע איך אתה מרגיש. אני מעדיף לאכול משהו סופר טעים ועשיר וחסר כל ערך תזונתי היום יותר מדי. אבל לפעמים החיים זורקים לך דגים. או שאתה תופס את זה. שיהיה.4ריבס, קצוץ טרי או קפואאולי גם תאהבאולי גם תאהב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.