קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חום רציני: עוגת שוקולד-צ'ילה

חום רציני: עוגת שוקולד-צ'ילה
והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 428 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 27 גרם של שומן למנה. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-152 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם יש לך אבקת קאיין, ניו מקסיקו אבקת צ'ילה, אבקת קקאו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו חום רציני: רוטב צ'ילה האדום של האנטלי דנט, חום רציני: סנטה פה בסגנון ירוק צ'ילה פנקייק, ו עוגת מקרר שוקולד חם (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, להוסיף אבקת קקאו, אבקת צ ' ילה, קאיין, סוכר, תמצית ושמנת כבדה. הכה עם תערובת חשמלית על מהירות גבוהה עד פסגות רכות נוצרים. שמור 1/3 כוס של קצפת לשימוש מאוחר יותר. על צלחת, להשתמש מרית כדי להפיץ 1 כף של קצפת על צלחת להחזיק עוגה לצלחת. למעלה עם שני קרקרים שלמים שהונחו זה לצד זה. השתמש במרית שוב, ולהפיץ קרקרים גרהם עם שכבה אפילו של קצפת. למעלה עם שני קרקרים נוספים שנותרו, ולחזור על מחזור עד קצפת סיים, מסתיים עם שכבה של קצפת, על 5 עד 6 שכבות של קרקרים גרהם. חלק עליון, ולהשתמש שמורות קצפת להתפשט על הצדדים של עוגה. מכסים בניילון נצמד ומניחים במקרר לילה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
50 כוסות חמאת בוטנים מכוסות שוקולד מיניאטורי, לא ארוזות50 כוסות חמאת בוטנים מכוסות שוקולד מיניאטורי, לא ארוזות
לימון גומילימון גומי
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה