קושירגיל
מוכן ב22 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

חומוס פיאדין עם מלפפון וסלט פטה

חומוס פיאדין עם מלפפון וסלט פטה
המתכון חומוס פיאדין עם מלפפון וסלט פטה יכול לספק את השתוקקות המזרח התיכון שלך בערך 22 דקות. מנה זו מכילה סביב 29 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 798 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך קמח תירס גס, חומוס, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. מתכונים דומים: כריכי גרגיר הנחלים, המלפפון והפטה (פיאדין פרסי), סלט מלפפון ופטה (Ensalada de Pepino y פטה), ו מגש Meze עם חומוס, סלט שרימפס, וסלט מלפפון.

הוראות

1
מניחים 2 גיליונות אפייה בתנור מחממים ל 500 מעלות F.
2
לקלף מלפפונים.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים אותם 1/2 כדי להסיר זרעים ולפרוס אותם widthwise לפרוסות על 1/8 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
4
הליבה עגבניות וקוביות לחתיכות 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
5
על משטח מקומח קלות, באמצעות מערוך, לגלגל כדורי בצק למעגל על 8 אינץ 'בקוטר ועל 1/8 אינץ' עבה. עם כפית מחלקים את החומוס באופן שווה בין 4 סיבובי הבצק ומתפשטים דק כדי לכסות את כל המשטח.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר את סדיני האפייה מהתנור ומפזרים באופן שווה עם קמח תירס.
מרכיבים שתצטרך
7
מעבירים את סיבובי הבצק המוכנים לגיליונות האפייה ואופים עד מעט underdone (משחימים קלות אך עדיין גמישים), כ -8 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
בעוד עיגול הבצק מתבשל, לזרוק יחד את פרוסות המלפפון, עגבניות חתוכות לקוביות, אורגנו, שום, פתיתי צ ' ילי, שמן זית, וחומץ, מתבלים במלח ופלפל אפורים, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
9
תן לבצק האפוי להתקרר מעט ואז למעלה עם סלט מלפפון מחולק באופן שווה בין 4 ענפים. פירורי גבינת פטה מלמעלה ומגישים עם פנים פתוחות.
מרכיבים שתצטרך