קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

חזה הבקר הטוב ביותר של הסבתא היהודית

חזה הבקר הטוב ביותר של הסבתא היהודית
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, ומנה עיקרית 30? חזה הבקר הטוב ביותר של הסבתא היהודית יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מנה זו מכילה כ 379 גרם חלבון 148 גרם של שומן, וסך הכל 3030 קלוריות. המתכון הזה מכסה %62 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, שום, פלפל טחון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל יהודי. זה מושלם עבור חנוכה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות ו-20 דקות. . נסו סנדוויץ ' בריסקט יהודי עם מוצרלאן מעושן וסלט כרוב אדום, סתיו בריסקט עם מיץ תפוחים ודלורית מ ' המעדנייה היהודית של האמן בבית, ו לא חזה הבקר של סבתא שלך. (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת עמוקה גדולה או סיר על חום בינוני גבוה. עונת חזה הבקר בנדיבות עם פלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
2
מניחים במחבת ומבשלים עד פני השטח הוא צבע חום עשיר, לא שרוף, אבל כהה. הרם את הצלי ולפזר את הבצלים במחבת.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים את הצד הלא מבושל של הצלי למטה על הבצל. חזור על תהליך בראונינג.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיף את השום למחבת, וממלא עם מספיק מים כדי כמעט לכסות את הצלי. להביא לרתיחה. להפחית את החום נמוך לכסות עם מכסה או רדיד אלומיניום הדוק. מבשלים במשך 4 שעות, הופכים את הצלי פעם אחת באמצע. הצלי צריך להיות מזלג מכרז.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
5
הסר את חזה הבקר לצלחת הגשה. להביא את המרק במחבת לרתיחה, גירוד התחתון כדי לשחרר כל חתיכות השחמה. לבשל עד מופחת רוטב דק. טעם ותיבול עם מלח ופלפל במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרקמרק
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

בריסקט ניתן לזווג עם Shiraz, Tempranillo, ו Zinfandel. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. רדבנק ארוך Paddock Shiraz-קברנה עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
Redbank Long Paddock Shiraz-קברנה
Redbank Long Paddock Shiraz-קברנה
מיזוג שיראז וקברנה סוביניון מאקלים מגניב נבחרכרמים בתנורים, עמקי המלך ויארה של ויקטוריה אפשרו לנולייצר יין עם מספר עצום של תחושות טעם. ניחוחות של ברי אדוםאניסיד חריף משולבים היטב עם אלון קלוי כתוצאה של 12 חודשיםהזדקנות על 2-3 בן אמריקאי אלון צרפתי. טעם פירות כברממוטב באמצעות תסיסה קרירה. טאנינים משיי ופירות ברי אדומים הםבשכבות על פני החיך של יין בעל גוף בינוני זה, מונע בפירות מובהקים.זה ארוך Paddock Shiraz קברנה סוביניון יפתחלטובה בבקבוק במשך 2-4 השנים הבאות וניתן ליהנות עםמנות בשר לבביות או עם סטייק בגריל או כבש בברביקיו הבא שלך.