קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות30
ציון בריאות15
מגזין

חטיפי פופקורן מתוקים ומלוחים

חטיפי פופקורן מתוקים ומלוחים
מתכון מתוק & מלוח פופקורן ברים יכול לספק את הכמיהה האמריקאית שלך בערך 20 דקות. והוא מתאים להגשה ל 30 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 736 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול למדי. אם יש לכם חמאה, מרשמלו, בוטנים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 56%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פופקורן מתוק ומלוח, פופקורן מלוח מתוק, ו פופקורן מתוק ומלוח.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הפופקורן, המ&מ והבוטנים. בסיר גדול שלבו מרשמלו וחמאה. מבשלים ומערבבים על אש בינונית-נמוכה עד להמסה. מערבבים לתערובת פופקורן.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
בוטניםבוטנים
פופקורןפופקורן
חמאהחמאה
M & MsM & Ms
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
לחץ לשניים משומנים 13 אינץ'. 9 אינץ'. מחבתות. מגניב; לחתוך לסורגים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות רוינארט ברוט רוז פאסלין ( חצי בקבוק). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-56 דולר לבקבוק.
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. התווית בתמונה עשויה שלא להיות התווית שהתקבלה.* את יין הוא מבריק כתום-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלינים בגימור הארוך.רונארט רוזפסלי מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מכרמים של פרמיירס קרוס. ענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבותיהם של משפחת רונארט) מצטרפים לענבים שנבחרו בקפידה מכרמי ראש הממשלה האחרים קרוס בקסטטה דה בלאנס ובמונטיין דה ריימס. הענבים לרואנארט נבחרים סל אחר סל במקור, ומשתמשים רק בפרמיירים הטובים ביותר.