קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות28
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חלב חמאה עגבניות ירוקות מטוגנות

חלב חמאה עגבניות ירוקות מטוגנות
חלב חמאה ברוטב עגבניות ירוקות מטוגנות יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 195 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לכם מלח ופלפל, עגבניות, קמח תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו עגבניות ירוקות "מטוגנות" כבושות עם חלב חמאה-רוטב טבילה עשבי תיבול, כבושים" מטוגן " עגבניות ירוקות עם חלב חמאה - רוטב עשב + תפריט שבועי, ו עגבניות ירוקות & פיצה קישואים הדרך שלי יש עגבניות ירוקות מטוגנות (מתכונים דומים).

הוראות

1
משרים את פרוסות העגבניות בחמאה לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים את הקמח, קמח תירס, מלח ופלפל.משוך את פרוסות העגבניות מתוך החמאה לדלות אותם בתערובת קמח התירס.מטגנים את פרוסות העגבניות בשמן על חום בינוני עד חום זהוב משני הצדדים, על 3-4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Maximin Grunhauser Hernberg ריזלינג Kabinett. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Maximin Grunhauser Hernberg ריזלינג Kabinett
Maximin Grunhauser Hernberg ריזלינג Kabinett
קלאסי, אלגנטי Ruwer ריזלינג עם פוטנציאל הזדקנות עצומה. יין זה מציג אף צמחי, הערות פירות בשלים על החיך, וחומציות ממריצה.