קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות2
ציון בריאות77
מגזין

חלפיניו בגריל-ברוסקטה טונה

חלפיניו בגריל-ברוסקטה טונה
חלפיניו בגריל-ברוסקטה טונה דורש בערך 12 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 2 מנות. מתאבן זה יש 436 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך טונאן במים, פלפלים צ'ילי jalapeno, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 92% וזה יוצא מן הכלל. נסו ברוסקטה טונה בגריל עם צ'יפוטלה קרם פרש, Jalapeno פופר ברוסקטה, ו Bruschetta Jalapeno ארטישוק # SundaySupper (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של דריוש עם 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 69 דולר לבקבוק.
מרלו עם חתימה של דריוש
מרלו עם חתימה של דריוש
עונת הגידול המתונה של שנת 2008 הניבה כמויות קטנות של מרלו בוגר ומרוכז מאוד. היין שנוצר מציע פרופיל של פירות כהים צפופים, אקספרסיבי-פטל שחור, דובדבן ותאנה מיובשת הנתמך על ידי ליבה הדוקה של קקאו כהה, שוש וקולה. טאנינים מתוקים ועסיסיים מוסיפים מורכבות טקסטורלית, בעוד שגימור יפה וארוך חושף הערות של רוזמרין, קינמון וקרקר גרהם. תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק