קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

חם לחצות לחמניות

חם לחצות לחמניות
לחמניות חמות יכולות להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 142 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. זה מושלם עבור חג הפסחא. גשו לסופר וקנו מים חמים, קמח, ביצה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 18%. הציון הזה לא כל כך מרהיב. נסו חם לחצות לחמניות, חם לחצות לחמניות, ו חם לחצות לחמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה ממיסים שמרים במים חמים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את החלב, הסוכר, הביצים, החמאה, המלח, הקינמון והפלפל אנגלי ו -3 כוסות קמח. מקציפים עד חלקה. מערבבים צימוקים, קליפת לימון ותפוז ומספיק קמח ליצירת בצק רך.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
קינמוןקינמון
צימוקיםצימוקים
חמאהחמאה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
לימוןלימון
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
3
הופכים למשטח מקומח; ללוש עד לקבלת מרקם חלק ואלסטי, בערך 6-8 דקות.
4
מניחים בקערה משומנת, הופכים פעם אחת לשומן. מכסים ומניחים במקום חמים עד להכפלה, בערך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
אגרוף בצק למטה. הופכים למשטח מקומח קלות; מחלקים ל -24 חלקים. מעצבים כל אחד מהם לכדור.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגרוףאגרוף
6
מקום 2 ב. מלבד על ניירות אפייה משומנים. מכסים ומניחים לתפוח עד להכפלה, כ-30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
מקציפים את הביצה שנותרה במים; מברישים מעל לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
מיםמים
ביצהביצה
8
אופים בחום של 375 מעלות למשך 20-25 דקות או עד להשחמה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
מוציאים מהמחבתות למתלים להתקררות.
10
לציפוי, שלבו סוכר, חמאה, וניל ומספיק חלב בכדי להשיג עקביות רצויה. צינור "איקס" על גבי כל לחמניה.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
ציפויציפוי
סוכרסוכר
חלבחלב
גלולגלול

מרכיבים

14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) שמרים יבשים פעיליםחבילות כל) שמרים יבשים פעילים11 קילו קישואים,חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2ביציםביצים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חם (110° עד 115°)חלב חם (110° עד 115°)31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים (110° עד 115°)מים חמים (110° עד 115°)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים קריםמים קרים