קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות0
מגזין

חמאה מורכבת צ'ילה

חמאה מורכבת צ'ילה
החמאה מתחם צ'ילה עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. מתאים ל-3 מנות. מנה אחת מכילה 567 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 61 גרם שומן. אם יש לך דבש, כמון, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו הליבוט אפוי בנייר כסף עם חמאה מורכבת צ'ילה ושעועית שחורה, שלושה מתחם חמאה s, ו איך להכין חמאה מורכבת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מחנות יובה Y Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.