קושימומחה
מוכן ב10 דק.
מנות120
ציון בריאות0
מגזין

חמאת בוטנים ללא קמח-עוגיות שוקולד

חמאת בוטנים ללא קמח-עוגיות שוקולד
חמאת בוטנים ללא קמח-עוגיות שוקולד דורש כ 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 120 מנות. עם 27 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 2g של שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. גשו לסופר וקנו סוכר, פירורי שוקולד, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 10%. מתכונים דומים: עוגיות חמאת בוטנים שוקולד ללא קמח, עוגיות שוקולד חמאת בוטנים קמח, ו עוגיות שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים קמח.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים יחד הראשון 5 מרכיבים בקערה בינונית עד מעורבב היטב. מערבבים פירורי שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
זרוק את הבצק על ידי כף מעוגלתמלא 2 אינץ ' זה מזה על גיליונות אפייה מצופה נייר קלף.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים ב 350 במשך 12 עד 14 דקות או עד נפוח מעט השחמה. מגניב על גיליונות אפייה על מתלה חוט 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
5
הסר מתלה חוט, ולתת מגניב 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הזכייה וון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.