קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

חסילונים וצדפות ונציאניים

חסילונים וצדפות ונציאניים
חסילונים וצדפות ונציאניים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 27 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 338 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 26 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שרימפס, גרידת לימון, הצעות קינוח: כוסות קינוח סורבה לימון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הים-מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו צדפות בסגנון ונציאני, מרגריטה שרימפס וצדפות, ו שרימפס טריאקי & צדפות (מתכונים דומים).

הוראות

1
קל לצפות את צדפות הים בקמח מתובל במלח ופלפל. תשליך את שאר הקמח.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צדפותצדפות
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
2
מחממים מחבת גדולה מעל חום גבוה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים שמן (1 לסובב את המחבת) וחמאה. כאשר חמאה נמסה לתוך שמן, להוסיף צדפות. צדפות חומות 2 דקות בכל צד, ולאחר מכן להסיר מחבת.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיף רסס נוסף של שמן זית למחבת ומוסיף את השום, שאלוט, פתיתי פלפל אדום כתוש. להפחית את החום קצת שום לטגן ו shallots 2 דקות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שמן זיתשמן זית
שאלותשאלות
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הוסף יין למחבת ופנה את כל טפטוף מחבת. להפחית יין 1 דקה, ולאחר מכן להוסיף מלאי, עגבניות וחוטי זעפרן. כאשר נוזלים מגיעים לבועה, מוסיפים שרימפס ומבשלים 3 דקות. להחזיר צדפות למחבת ולבשל שרימפס וצדפות 2 עד 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
צדפותצדפות
עגבנייהעגבנייה
שרימפסשרימפס
מלאימלאי
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מעבירים שרימפס וצדפות לצלחת חמה ומגישה עם בזיליקום וגרידת לימון. תעביר הרבה לחם כדי ליהנות מהמיצים.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
צדפותצדפות
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
לחםלחם

ציוד

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואהצעות הגשה: אספרגוס עם פרושוטוהצעות הגשה: אספרגוס עם פרושוטו12עליםבזיליקום טרי, קרוע או קרועבזיליקום טרי, קרוע או קרוע2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות במיץעגבניות חתוכות לקוביות במיץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף או מניהמרק עוף או מניה4ריבס, קצוץ טרי או קפואחם, לחם פריך, עבור צלחת moppingחם, לחם פריך, עבור צלחת mopping2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח, מתובל במלח ופלפלקמח, מתובל במלח ופלפל2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהצעות קינוח: קינוח סורבה לימוןהצעות קינוח: קינוח סורבה לימון1לימון, מקונןלימון, מקונן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(1 סובב את המחבת) שמן זית כתית מעולה(1 סובב את המחבת) שמן זית כתית מעולה1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש0(יכול להיות או להרחיק)חוטי זעפרןחוטי זעפרן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות יםצדפות ים1גדולשאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו