קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות48
מגזין

חציל וקארי סקווש

חציל וקארי סקווש
חציל מתכון קארי סקווש יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 2 שעות ו -30 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני יש 277 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם חצילים, gingerroot, chutney מנגו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: חצילים קלויים בתנור וקארי דלעת סקווש, קארי חצילים, ו חצילים קארי.

הוראות

1
להבקיע את עורות עם סכין חדה ב X על החלק התחתון של כל עגבניה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
2
מניחים את העגבניות במים רותחים במשך 30 שניות, ולאחר מכן להעביר לאמבט מי קרח להתקרר. לקלף, חצי, ולפרוס עגבניות, ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
עגבנייהעגבנייה
3
מחממים התנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
לזרוק את הסקווש עם טפטוף של שמן זית כתית נוספת ומתבלים עם מלח, פלפל, ואגוז מוסקט. מסדרים את הדלעת על תבנית אפייה וצולים 25 עד 30 דקות, עד רך וחום בקצוות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
סקוושסקווש
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
חום 2 כפות שמן זית כתית נוספת במחבת גדולה עם מכסה הולם הדוק.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את הפלפלים, הבצל, השום, הג ' ינג 'ר, ומתבלים במלח ופלפל, מזיעים את הירקות כמה דקות ואז מוסיפים את החצילים, הקארי, אבקת צ' ילה והל. מערבבים כדי טוסט ולשלב, ולאחר מכן לכסות את הסיר ומבשלים 12 עד 15 דקות, ערבוב מדי פעם, עד חציל הוא רך. מערבבים את הדלעת הצלויה, עגבניות, צ ' אטני, ומניות. מגניב ומאחסן לארוחת איפור מראש.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
ירקירק
הלהל
חצילחציל
עגבנייהעגבנייה
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
פלפליםפלפלים
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
סקוושסקווש
אבקת קאריאבקת קארי
מלאימלאי
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
אם מגישים מיד, להתחיל את האורז כמה דקות לאחר הדלעת נכנס לתנור. אחרת, לחמם את הקארי על אש בינונית, ערבוב מדי פעם, 15 דקות לאחר שתתחיל לבשל את האורז. כדי להכין את האורז, בצע כיוונים חבילה הוספת גרידת ליים או עלים למים לפני האורז, להוסיף את הבצל הירוק מיץ ליים כאשר האורז נעשה ואתה להתפורר עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
גרידת לייםגרידת ליים
בצל ירוקבצל ירוק
סקוושסקווש
אבקת קאריאבקת קארי
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מגישים קארי על המיטה של אורז לימון ובצל ירוק עם צ ' אטני נוסף לערבוב.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
אבקת קאריאבקת קארי
לייםליים
אורזאורז

מרכיבים

1חבילהאורז אדום, מבושל על פי כיוונים, או אורז חוםאורז אדום, מבושל על פי כיוונים, או אורז חום454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)kuri קלופים, דלעת או דלעת סקווש, לחתוך לחתיכות בגודל ביסkuri קלופים, דלעת או דלעת סקווש, לחתוך לחתיכות בגודל ביס397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ל 4 עגבניות שזיף או 1 עגבניות חתוכות לקוביות או עגבניות מבושלותל 4 עגבניות שזיף או 1 עגבניות חתוכות לקוביות או עגבניות מבושלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת צ'ילה (כף יד)אבקת צ'ילה (כף יד)2(חוֹרֶף)אבקת קארי הודית המערבית* (כמה דקלים זעומים)אבקת קארי הודית המערבית* (כמה דקלים זעומים)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חציל מוצק קטן, חתוך לחתיכות בגודל ביסחציל מוצק קטן, חתוך לחתיכות בגודל ביס1אינץג'ינג'רוט טרי, מקולף ומגורדג'ינג'רוט טרי, מקולף ומגורד4ציפורןשום, פרוסשום, פרוס11 קילו קישואים,הל קרקע (1/3 דקלים)הל קרקע (1/3 דקלים)1nullגרידה ומיץ של 1 ליים או כפיר לייםגרידה ומיץ של 1 ליים או כפיר ליים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'אטני מנגו, ועוד קצת לעבור ליד השולחןצ'אטני מנגו, ועוד קצת לעבור ליד השולחן6ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, ועוד לטפטוףשמן זית כתית מעולה, ועוד לטפטוף2smallsבצל או 1 גדול, לרבעים לאורך דק פרוסבצל או 1 גדול, לרבעים לאורך דק פרוס3smallsפלפלים אדומים מתונים או 2 פלפלים אדומים קטנים, נזרעים ואורכים לרבעים ואז פרוסים דקפלפלים אדומים מתונים או 2 פלפלים אדומים קטנים, נזרעים ואורכים לרבעים ואז פרוסים דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1חבורהבצל ירוק, פרוס דק בזוויתבצל ירוק, פרוס דק בזווית

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא הברון הרצוג Chenin Blanc (OU Kosher). יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.