קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

חציל קארי ירוק

חציל קארי ירוק
חציל קארי ירוק יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 348 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 26 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, לך לחנות ותביא גבעול לימון, חצילים יפניים, עלי ליים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הכנת המנה לוקחת כ 12 דקות. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 91%. נסו חציל קארי ירוק, קארי ירוק עם עוף וחציל, ו ירוק-קארי חזיר וחציל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Laurenz V מילואים מקסים Gruner Veltliner. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!