קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות12
מגזין

חריף טורקיה סלופי המחץ

חריף טורקיה סלופי המחץ
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז תן טורקיה מתובל סלופי ג'וז לנסות. מתכון זה מכין 12 מנות עם 327 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם קטשופ, לחמניות המבורגר, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בסוכר החום אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם חום-סוכר קילו עוגות עם חום-חמאה זיגוג כמו קינוח. 16 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה הוא תקציב ידידותי מתכון לחובבי האוכל האמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. נסו הודו פיקנטי סלופי ג'וז על וופלים של לחם תירס מחיטה מלאה, טורקיה מרושל המחץ, ו טורקיה מרושל המחץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים ומערבבים הודו טחון, בצל, פלפל ירוק, פלפל אדום, פלפל צ 'ילי סראנו, פלפל צ' ילי טרי ושום במחבת גדולה על אש בינונית עד שההודו כבר לא ורוד, בערך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
פלפל אדוםפלפל אדום
הודו טחוןהודו טחון
פלפל סראנופלפל סראנו
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
בצלבצל
פלפלפלפל
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים שומן מתערובת ההודו.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
3
מערבבים קטשופ, רוטב ברביקיו, חומץ סיידר, סוכר חום, חרדל, רוטב ווסטרשייר, תיבול איטלקי, אבקת בצל ופלפל שחור לתערובת ההודו. מביאים את התערובת לרתיחה, מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים על אש נמוכה עד שהירקות מתרככים לחלוטין, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת בצלאבקת בצל
סוכר חוםסוכר חום
ירקירק
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
טורקיה כולהטורקיה כולה
4
מגישים על לחמניות המבורגר מפוצלות.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר

ציוד

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 1/4 כוס סוכר חום (בהיר או כהה, מה שיש לך)1 1/4 כוס סוכר חום (בהיר או כהה, מה שיש לך)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1פלפל צ'ילה טרי, טחוןפלפל צ'ילה טרי, טחון1פלפל צ'ילה סראנו, טחוןפלפל צ'ילה סראנו, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון12ריבס, קצוץ טרי או קפואלחמניות המבורגר, פיצוללחמניות המבורגר, פיצול11 קילו קישואים,תיבול איטלקיתיבול איטלקי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(חוֹרֶף)חרדל מוכןחרדל מוכן11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2בצל, קצוץבצל, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר