קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

טאקו Veggie טעון

טאקו Veggie טעון
טאקו Veggie טעון עשוי להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 23 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 545 קלוריות. גשו לסופר וקנו גבינת צ'דר, עגבניות שזיפים, שמנת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב טורטיות הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו סלט ירקות טעון, חביתת ירקות טעונה, ו כדורי בשר טבעונים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל תחליף בשר בקר סלסה במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני 5 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
לטבול שעועית להפיץ באופן שווה על צד 1 של כל טורטייה. למעלה באופן שווה עם תערובת תחליף בשר, שמנת חמוצה, הבא 4 מרכיבים; להפשיל.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
3
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Drappier ברוט טבע אנדרה ומישל פינו נואר אפס מינון. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 60 דולר לבקבוק.
Drappier ברוט טבע אנדרה ומישל פינו נואר אפס מינון
Drappier ברוט טבע אנדרה ומישל פינו נואר אפס מינון
לאוהבי תחושות טהורות יצרנו 100% פינו נואר cuvée ללא מינון. הוא מכיל רק את שאריות הסוכר הטבעיות של היין בפחות מ-2g לכל בקבוק. יתר על כן, השימוש במינימום מוחלט של גופרית נותן ליין את החופש להביע את עצמו לחלוטין. על האף יש פריך באותו זמן פירות בשלים. על החיך הוא זקוף וטהור, עם עדינות ורעננות בשפע.זהב ורמיליון בצבע. האף של ענבים שחורים מגוהצים טריים, של פירות אדומים, לבנים והדרים. חיך שופע עם בשר של אפרסק כרם וזר של עשבי תיבול ארומטיים. הערות חריפות קטנות בגימור. שמפניה משובחת ומלוטשת וטהורה.אידיאלי כמו אפריטיף. הליווי המושלם למאכלי ים, סשימי או אפילו גבינת עיזים רכה.