קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

טאקו ברווז עם צ'יפוטלה סלסה דובדבן וגבינת עז מתפוררת

טאקו ברווז עם צ'יפוטלה סלסה דובדבן וגבינת עז מתפוררת
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? טאקו ברווז עם צ'יפוטלה דובדבן Salsan וגבינת עז מתפוררת יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 493 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מארון בישול יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לך בזיליקום, טורטיות תירס, כמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו קסדיות ברווז עם צ'יפוטלה צ' רי סלסאן וגבינת עיזים, Alouette פירורים גבינת עיזים מיני טאקו Provencal, ו גבינת עיזים, דובדבן ואגוזים ממולאים חזה ברווז עם זיגוג שמפניה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציון העור והשומן של שד הברווז עם סכין מנסה לחתוך את כל השומן מבלי לחתוך את הבשר.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים את אבקת צ 'יפוטלה צ' ילי, כמון ומלח ולשפשף אותו לצד העור של שד הברווז ואז לכסות אותו ולתת לו לשבת במקרר במשך 20 דקות עד מעל הלילה.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים מחבת חסינת תנור על אש בינונית.
4
מניחים את השד ברווז לתוך המחבת, צד העור למטה ולתת לו לבשל עד השומן שניתנו, על 2-3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים את המחבת לתנור 204° שחומם מראש במשך 8 דקות.
6
הסר והנח את שד הברווז בצד ותן לנוח 5 דקות לפני חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
7
מסננים את השומן העודף מן המחבת, מוסיפים את הסלסה, deglaze את המחבת ומבשלים כדי להסיר כל נוזל עודף.להרכיב את טאקו וליהנות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.