קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

טאקו דגים פריכים

טאקו דגים פריכים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל טאקו דגים פריכים. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 628 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן למנה. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. אם יש לכם פלחי ליים, שמן בוטנים, שמנת וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. , שהוא מוצק. נסו טאקו דגים פריכים, טאקו דגים פריך Panko, ו קריספי פריד-טאקו דגים (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי לטגן את הדגים: למלא סיר תחתית כבד גדול על 1/3 מלא שמן בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
חום עד 375 מעלות F. בעוד השמן מתחמם, לשים את פירורי הלחם לתוך צלחת רדודה. לשבור את הביצים לתוך עוד צלחת רדודה, מתבלים עם מלח ופלפל, ולהכות אותם עם 2 כפות מים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
3
חותכים את הדג לרצועות רחבות 1 אינץ'. לטבול אותם לתוך הביצה, ואז לצפות אותם היטב עם פירורי הלחם. להפריש ולתת להם לנוח במשך 10 דקות. מבשלים את הדג כמה חתיכות בכל פעם עד חום זהוב מבושל דרך, על 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
דגיםדגים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
4
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
1
מחממים מחבת ברזל יצוק יבש על חום בינוני. לחמם טורטייה תירס במחבת עד שהוא מתרכך, כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיה תירסטורטיה תירס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים רצועת דגים על זה, העליון עם כמה כרוב מגורר, מנה גדולה של מיונז צ ' ילי ורוד. לסחוט על כמה מיץ ליים, להפשיל, ולאכול!
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
כרובכרוב
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
דגיםדגים
מיונזמיונז
גלולגלול
3
שים את המיונז, שמנת חמוצה, פלפלים ומיץ ליים בבלנדר ותהליך פירה. מקררים את המיונז במשך 1/2 שעה כדי לאפשר לטעמים להתמזג; לטעום ולהתאים תיבול עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
תיבולתיבול
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אן איימי פינו גרי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
אן אמי פינו גריס
אן אמי פינו גריס
ניחוחות של מאייר לימון, מנדרין, פרח לינדן, פריחת תפוז. טעם של פירות אבן, תפוחים פריך, אגס אסייתי, הל. הגימור יבש, ארוך, מינרליות.הציע זיווגים מזון: עוף צלוי, מולים, גבינות, סקווש בגריל.