קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טאקו לחי בקר

טאקו לחי בקר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל טאקו לחי בשר. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 12 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 351 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם שמן צמחי, מיץ של תפוזים, טורטיות תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. וזה לא כל כך מרהיב. נסו טאקו לחי בקר, לחי בקר ועוגת Stout עם מאפה סטילטון, ו קונפי בשר בקר עם לפת מקורמלת (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את כל החומרים מי מלח. להביא את המלח לרתיחה, ואז להסיר מהחום ולתת לו להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את לחיי הבשר למלח המקורר (אם מוסיפים את הבשר למלח החם, הבשר יתבשל במקום במרינדה).
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
בקרבקר
בשרבשר
3
מניחים את הסיר במקרר שלך ומשרים את לחיי הבשר, חשופות, במי מלח בן לילה.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
למחרת בבוקר, להגדיר את הלחיים בשר (עדיין במי מלח) על חום גבוה ולהביא לרתיחה, ואז להפחית את החום לרתיחה ומבשל, חשוף, עד הלחיים בשר רך, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
בקרבקר
5
הסר את לחיי הבשר מן הסיר, להשליך את המלח, ולתת להם להתקרר. לאחר הלחיים התקררו, בערך לקצוץ אותם לחתיכות קטנות.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מערבבים את כל החומרים לסלסה בבלנדר או מעבד מזון ומחית.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
7
מחממים את השמן על מחבת או במחבת ומבשלים את הטורטיות מעל חום בינוני במשך 30 שניות כדי להתפזר, ואז להעיף.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
הסר את הטורטיות ולהוסיף את לחיי הבשר למחבת או מחבת, בישול במשך כ 2 דקות, עד הבשר הוא caramelized. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
טורטיהטורטיה
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
כדי להביא את הכל יחד, מחסנית 2 טורטיות על צלחת העליון עם לחיי בשר. סלסה כפית על כל הבשר.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
סלסהסלסה
בקרבקר
10
מקשטים עם בצל וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בצלבצל
11
תאכל הרבה.
12
Reprinted with permission from L. A. Son: My Life, My City, My Food by Roy Choi. זכויות יוצרים © 2013 by Roy Choi, Tien Nguyen, And Natasha Phan; photographs © 2013 by Bobby Fisher. פורסם על ידי אנתוני בורדיין בוק / Ecco, an imprint of Harper
13
Collins
14
Publishers.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקchiles de árbol מיובש כולוchiles de árbol מיובש כולו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחיי בשר, ניקה (לבקש הקצב שלך לעשות את זה בשבילך)לחיי בשר, ניקה (לבקש הקצב שלך לעשות את זה בשבילך)8ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה8טורטיות תירסטורטיות תירס21/2 שיני שום, קלופים1/2 שיני שום, קלופים3שיני שום, קלופים ומרוסקיםשיני שום, קלופים ומרוסקים1מיץ לימוןמיץ לימון1מיץ לייםמיץ ליים1מיץ תפוזיםמיץ תפוזים2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורז טבעי (לא מתובל)חומץ אורז טבעי (לא מתובל)8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ בערך, חרוךבצל ירוק קצוץ בערך, חרוך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב8ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל לבן קצוץבצל לבן קצוץ

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינו נואר Cuvaison עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."