קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

טאקו עדשים מתובל

טאקו עדשים מתובל
טאקו עדשים מתובל המתכון מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט גדול ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 465 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו שמן זית, צ'יפוטלה צ' ילי ברוטב אדובו, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו טאקו עדשים מתובל (צמחוני), טאקו עדשים, ו טאקו עדשים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. מבשלים בצל, שום ומלח עד בצל מתחיל לרכך, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים עדשים ותיבול טאקו. מבשלים עד התבלינים הם ריחניים ועדשים יבשים, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים מרק; מביאים לרתיחה. להפחית חום, כיסוי ומבשלים עד עד שהעדשים מכרזים, 25 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים שמנת חמוצה, צ ' ילה ורוטב adobo בקערה. לחשוף עדשים ומבשלים עד שהתערובת מתעבה, 6 עד 8 דקות. מחית עם מרית גומי. כפית 1/4 תערובת עדשים כוס לתוך כל קונכיית טאקו. למעלה עם 2 כפית גדושה תערובת שמנת חמוצה, חסה, עגבניות וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
5
עצמי

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)טורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשהטורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשה1צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, קצוץ דק (השתמש בחצי עבור פחות חום)צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, קצוץ דק (השתמש בחצי עבור פחות חום)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים חומות מיובשות, שטופותעדשים חומות מיובשות, שטופות1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץשום, קצוץ2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרועהחסה קרועה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'דר מגורר שומן מופחת (2 אחוזים) צ'דר מגורר שומן מופחת (2 אחוזים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה נטולת שומןשמנת חמוצה נטולת שומן64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבול טאקו חבילהתיבול טאקו חבילה8תְרֵיסַרתְרֵיסַר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
2016 פידלסטיקס כרם פינו נואר מציג תכונות סגולות ואוכמניות, יחד עם כדור הארץ, רמזים של תה שחור וגימור מעושן ארוך.טבעוני