קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות47
מגזין

טאקו שפמנון

טאקו שפמנון
טאקו שפמנון יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 564 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 28 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. גשו לסופר וקנו מלח, בצל, צנוניות ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב קמח התירס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קמח תירס כקינוח. נסו טאקו שפמנון מושחר, פאן מטוגן טאקו שפמנון עם סלסה מנגו, ו הלך לדוג, טאקו שפמנונים עם סלט צ'יפוטלה. (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור סלט כרוב: בקערה בינונית, לשלב את תערובת סלט כרוב, בצל אדום, צנוניות וכוסברה. בקערה קטנה, להקציף יחד את מיץ לימון, דבש, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
תערובת סלט כרובתערובת סלט כרוב
מיץ לייםמיץ ליים
בצל אדוםבצל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
צנוןצנון
פלפלפלפל
דבשדבש
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים לתערובת הסלט כרוב, משליכים בעדינות למעיל.
3
עבור remoulade: בקערה קטנה, לשלב את שמנת חמוצה, שום, בצל ירוק, חרדל, מיץ לימון, שמיר. מכסים ומקררים עד הצורך.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
RemouladeRemoulade
חרדלחרדל
שוםשום
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
עבור שפמנון: בתנור הולנדי גדול, יוצקים את השמן לעומק של 2 אינץ ' וחום ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שפמנוןשפמנון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
5
חותכים את השפמנון לרצועות.
מרכיבים שתצטרך
שפמנוןשפמנון
6
שלבו וקציצו יחד את קמח התירס ואת התבלינים Cajun. מעיל את רצועות שפמנון בתערובת קמח תירס.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Cajunתיבול Cajun
קמח תירסקמח תירס
שפמנוןשפמנון
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
מטגנים את השפמנון, בקבוצות במידת הצורך, עד חום זהוב, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שפמנוןשפמנון
8
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
9
מניחים 2 עד 3 רצועות שפמנון במרכז של כל צדף טאקו מטוגן. מעל כל אחד באופן שווה עם תערובת סלט כרוב. קצת עם הרימולד.
מרכיבים שתצטרך
RemouladeRemoulade
שפמנוןשפמנון
10
מגישים עם פרוסות פלחי אבוקדו וסיד, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
אבוקדואבוקדו
11
מחממים את השמן בתנור הולנדי ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
12
מניחים את הטורטייה לתוך השמן, מתקפל לצורת טאקו באמצעות מלקחיים חסיני חום. (תצטרך לשמור על צורתו עם מלקחיים בזמן שהוא צ ' יפס.) מטגנים עד חום זהוב, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
צ ' יפסצ ' יפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
13
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלט כרוב שיער אנג'לסלט כרוב שיער אנג'ל8ריבס, קצוץ טרי או קפואאבוקדו פרוס, אופציונליאבוקדו פרוס, אופציונלי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול Cajunתיבול Cajun425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה שפמנוןפילה שפמנון6עד 8 טורטיות תירסעד 8 טורטיות תירס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון3(חוֹרֶף)כוסברה טריה טריה, אופציונליתכוסברה טריה טריה, אופציונלית2(יכול להיות או להרחיק)שמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון3בצל ירוק, טחוןבצל ירוק, טחון11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים3(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרי (כ-2 לימונים)מיץ ליים טרי (כ-2 לימונים)8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי ליים, אופציונליפלחי ליים, אופציונלי0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור סדוקפלפל שחור סדוק4צנוניות, פרוסות דקצנוניות, פרוסות דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוס דקבצל אדום פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות את גיפט מאת קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.