קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

טאקוס רכים בסגנון הקאריבי

טאקוס רכים בסגנון הקאריבי
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? טאקו בשר רך בסגנון הקאריביים יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה זו מכילה כ 29 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 439 קלוריות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך מלח, חסה, פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. עם כפית ציון 67% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: טאקו בשר רך, טאקו מנגל בקר רך, ו טאקו צ'ילי-ביף רך.

הוראות

1
לבשל בשר במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה עד השחמה, ערבוב להתפורר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להוסיף שום, פלפל, ו plantain; לבשל במשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)
שוםשום
3
מוסיפים עגבניות ו-4 המרכיבים הבאים (עגבניות דרך פלפל שחור); מבשלים 5 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
עגבנייהעגבנייה
4
מחממים את הטורטיות על פי הוראות החבילה. כפית 1/2 תערובת בשר כוס על כל טורטייה; העליון כל אחד עם 1/4 חסה כוס, להתגלגל.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
חסהחסה
בשרבשר
גלולגלול

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.