קושירגיל
מוכן ב9 דק.
מנות28
ציון בריאות0
מגזין

טבילה שעועית גבינה ® BELLÂ טאקו

טבילה שעועית גבינה ® BELLÂ טאקו
טבילה שעועית גבינה TACO BELL® עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. מתכון זה מספק 28 מנות. עם 27 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. סע לחנות ותאסוף את טאקו בל וסלסה גושית, גבינת צ'דר, שעועית מטוגנת מחדש של טאקו בל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 9 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. נסו טאקו BELL ® מטבל שעועית גבינה קל, שעועית שחורה גביני + קינואה טאקו לאפות, ו מטבל צ'ילי עוף גבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים שעועית, סלסה ו 1/2 כוס הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
שעועיתשעועית
סלסהסלסה
2
מורחים לתוך 9 אינץ צלחת עוגה במיקרוגל; העליון עם הנותרים 1/2 כוס גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
3
מיקרוגל על 3 עד 4 דקות גבוהות או עד לטבול מחומם דרך גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
4
מפזרים בצל.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
5
מגישים עם צ ' יפס טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.