קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות61
מגזין

טונה בגריל עם בצל מקורמל, קינמון ונענע

טונה בגריל עם בצל מקורמל, קינמון ונענע
טונה בגריל עם בצל מקורמל, קינמון ונענע עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 413 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 22 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו חומץ יין, מלח כשר ופלפל, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו סטייקים טונה עם בצל מקורמל, חציל עם בצל מקורמל, עגבניות ונענע, ו גבינה בגריל עם בצל מקורמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את שמן הזית מעל חום בינוני במחבת גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצלים, הסוכר, קינמון ופלפל אדום ומפזרים מלח ופלפל. מבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הבצלים הם חום זהוב caramelized, על 30 דקות. מערבבים כמה כפות מים והחומץ. טעם ותיבול עם מלח ופלפל. מערבבים את המנטה ופטרוזיליה קצוצה רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
קינמוןקינמון
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
בצלבצל
סוכרסוכר
מיםמים
מנטהמנטה
4
לחמם את הגריל גבוה לצלייה ישירה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מברישים את הטונה משני הצדדים בשמן קנולה ומפזרים מלח ופלפל. גריל את הטונה עד חום זהוב מעט חרוך משני הצדדים מבושל עד doneness בינוני נדיר, כ 2 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן קנולהשמן קנולה
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
חותכים את סטייקים טונה עבה על פני התבואה ולחלוק אותם על מגש הגשה. כפית את תערובת הבצל במורד המרכז. שמור על טמפרטורת החדר כ -15 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
דגניםדגנים
בצלבצל

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.