קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טונה בגריל של די עם ירקות

טונה בגריל של די עם ירקות
צריכים מנה עיקרית ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטרי ? טונה בגריל של די עם ירוקים יכולה להיות מתכון מעולה לנסות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 31 גרם חלבון , 14 גרם שומן , ובסך הכל 317 קלוריות . מתאים ל-4 מנות. זה יהיה להיט באירוע הרביעי של יולי שלך. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. אם יש לכם תירס, בייבי תרד, מיץ ליים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 89% , וזה נהדר. אחי טונה בגריל על ירקות מסקלון עם ויניגרט אגבה בלסמי , סלט טונה ותפוזים בגריל עם לימון מסוכר וירקות בייבי מעורבים עם איולי צ'ילי ועשבי תיבול וטונה פטל-צ'ילי על ירקות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בעזרת מלקחיים עם ידיות ארוכות, מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
2
מברישים טונה בשמן זית; מפזרים מלח ופלפל. צולים, מכוסה, על אש גבוהה או לצלות 3-4 אינץ' מהאש במשך 2-3 דקות מכל צד עבור נדיר; לבשל זמן רב יותר אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
בשר צבי מבושל קוביותבשר צבי מבושל קוביות
שמן זיתשמן זית
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מניחים לעמוד 5 דקות.
4
בינתיים מערבבים בקערה גדולה את התרד, העגבניות, האדמה והתירס. בקערה קטנה, מקציפים את מרכיבי הוויניגרט; לטפטף על הסלט ולערבב לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
עגבנייהעגבנייה
אדמה קפואה (מתוך התרמילים)אדמה קפואה (מתוך התרמילים)
תרדתרד
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מחלקים סלט בין ארבע צלחות; פורסים טונה ומסדרים מעל סלטים.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
6
מגישים מיד.

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק טונהסטייק טונה180אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרד טרי לתינוקתרד טרי לתינוק111אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)edamame הפגז קפוא, הפשירedamame הפגז קפוא, הפשיר111אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)edamame הפגז קפוא, הפשירedamame הפגז קפוא, הפשיר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי טחוןבזיליקום טרי טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי טחוןבזיליקום טרי טחון83אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס קפוא, מופשרתירס קפוא, מופשר149אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות ענביםעגבניות ענבים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

פינו נואר, מרלו ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות שדגים משודכים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוזה גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונה שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. אחוזת Marimar Don Miguel Vineyard Cristina Pinot Noir עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-48 דולר לבקבוק.
אחוזת מרימר דון מיגל ויניארד כריסטינה פינו נואר
אחוזת מרימר דון מיגל ויניארד כריסטינה פינו נואר
זהו יין ליישון, אך מקסים לשתייה כעת. האף המורכב מציג ניחוחות של פטל שחור, שימור שזיפים ואלגום. החך, הרחב והחלק, מראה איזון מושלם בין הפרי האטרקטיבי לאלון האלגנטי. החומציות התוססת נושאת את היין עד הסוף ומבטיחה את פוטנציאל ההתיישנות הארוך של היין המפואר הזה.