קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

טונה וארוגולה (רוקט) פסטה

טונה וארוגולה (רוקט) פסטה
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? טונן וארוגולה (רקטה) פסטה יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 573 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שיני שום, טונאן במים, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו טונה, פסטה עם רקטה ולימון, פסטה טונה עם פסטו רקטות ופטרוזיליה, ו פסטה עם טונן וארוגולה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מרלו החתימה Darioush. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 69 דולר לבקבוק.
מרלו עם חתימה של דריוש
מרלו עם חתימה של דריוש
עונת הגידול המתונה של שנת 2008 הניבה כמויות קטנות של מרלו בוגר ומרוכז מאוד. היין שנוצר מציע פרופיל של פירות כהים צפופים, אקספרסיבי-פטל שחור, דובדבן ותאנה מיובשת הנתמך על ידי ליבה הדוקה של קקאו כהה, שוש וקולה. טאנינים מתוקים ועסיסיים מוסיפים מורכבות טקסטורלית, בעוד שגימור יפה וארוך חושף הערות של רוזמרין, קינמון וקרקר גרהם. תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק