קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

טונה עם רוטב קוקוס-קארי

טונה עם רוטב קוקוס-קארי
טונה עם רוטב קוקוס-קארי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 783 קלוריות, 58 גרם חלבון ו 37 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך כוסברה, חלב קוקוס, אבקת קארי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: הודו בקארי ירוק תאילנדי וקציץ בשר קישואים ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס, רוטב קארי-קוקוס, ו רוטב קארי קוקוס.

הוראות

1
בקערה, מערבבים חלב קוקוס, תרכיז תמרינדי, וממרח קארי; מערבבים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
הדבק תמרינדיהדבק תמרינדי
חלב קוקוסחלב קוקוס
משחת קארימשחת קארי
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יש לשטוף טונה, לטפוח יבש, להתהפך ברוטב חלב קוקוס. הרם את הדגים; לשמור את הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
רוטברוטב
דגיםדגים
טונהטונה
3
יוצקים רוטב למחבת 1-עד 1 1/2 ליטר; מביאים לרתיחה על חום גבוה, ערבוב. או להביא לרתיחה במיכל בטוח מיקרוגל בתנור מיקרוגל בעוצמה מלאה (100%). תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
תנורתנור
מחבתמחבת
4
להניח טונה על גריל ברביקיו משומן קל על מיטה מוצקה של גחלים חמים מאוד או חום גבוה על גריל גז (אתה יכול להחזיק את היד שלך ברמה גריל רק 1 עד 2 שניות), מכסה סגור על גריל גז. לבשל טונה עד התחתון הוא צבע חיוור על 1/4 אינץ ' לתוך דגים (לחתוך לבדוק; המרכז הוא אדום), על 2 דקות. הפעל טונה עם מרית רחבה ומבשלים עד צד על הגריל הוא באותו צבע כפי שהוא על החלק העליון, והמרכז הוא עדיין ורוד לאדום, על 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
גרילגריל
5
מערבבים קשיו לתוך אורז, כף על צלחות, העליון עם טונה חלקים שווים.
מרכיבים שתצטרך
קשיוקשיו
אורזאורז
טונהטונה
6
מפזרים בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
באזיל!באזיל!
7
מגישים עם רוטב קוקוס קארי חם ומוסיפים מלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קארירוטב קארי
קוקוסקוקוס
מלחמלח

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו ניקל וניקל האריס ויניארד עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.