קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות2
ציון בריאות90
מגזין

טונה צרובה עם סלסה מנגו

טונה צרובה עם סלסה מנגו
טונה צרובה עם מנגו סלסן היא מנה עיקרית מקסיקנית. מתכון זה מכיל 2 מנות עם 582 קלוריות , 43 גרם חלבון ו -23 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 43% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו בצל, מנגו, סוכר חום ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן, נטולת חלב ופסקטרי . עם ציון של 87% , המנה הזו מדהימה. מתכונים דומים: טונה צרובה עם סלסה יפנית , טונה צרובה עם סלסה יפנית וטונה צרובה עם סלסה טרופית .

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
מטגנים את שמן הזית, הבצל והג'ינג'ר במחבת גדולה על אש בינונית-נמוכה במשך 10 דקות, או עד שהבצל שקוף.
מרכיבים שתצטרך
2 קילו חזה עוף חתוך לרצועות2 קילו חזה עוף חתוך לרצועות
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
צ'דר חד, חתוך לרצועות בעובי 1 אינץ'צ'דר חד, חתוך לרצועות בעובי 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 1/2 כוסות (5 אונקיות) אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'1 1/2 כוסות (5 אונקיות) אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'
3
מוסיפים את השום ומבשלים עוד דקה אחת.
מרכיבים שתצטרך
1/2 קופסת פלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובה1/2 קופסת פלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובה
4
מוסיפים את המנגו, מנמיכים את האש למינימום ומבשלים עוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מנגו קצוץמנגו קצוץ
5
מוסיפים את מיץ התפוזים, הסוכר החום, המלח, הפלפל השחור והג'לפנו; מבשלים עוד 10 דקות עד שמצטמצם מיץ התפוזים, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
3/4 כוס שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות3/4 כוס שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
3 כוסות קריספיקס דגני בוקר, מרוסקים3 כוסות קריספיקס דגני בוקר, מרוסקים
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1 עד 1 1/2 פאונד אטריות ריגטוני מיובשות1 עד 1 1/2 פאונד אטריות ריגטוני מיובשות
6
מסירים מהאש ומוסיפים את הנענע.
מרכיבים שתצטרך
אפונה מופשרתאפונה מופשרת
7
מגישים חם, בטמפרטורת החדר, או צונן.
8
מחממים מחבת על אש גבוהה במשך 5 דקות עד שהוא חם מאוד. מתבלים את הטונה בנדיבות במלח ופלפל. כשהמחבת חמה מאוד מוסיפים זילוף שמן זית ולאחר מכן את סטייק הטונה. צורבים במשך 2 עד 3 דקות מכל צד, או עד שהחלק החיצוני משחים, אך החלק הפנימי נדיר מאוד.
מרכיבים שתצטרך
4 ביצים קשות קלופות, פרוסות וחתכו לקוביות4 ביצים קשות קלופות, פרוסות וחתכו לקוביות
סטייק טונהסטייק טונה
2 קילו חזה עוף חתוך לרצועות2 קילו חזה עוף חתוך לרצועות
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
1 1/2 כוסות (5 אונקיות) אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'1 1/2 כוסות (5 אונקיות) אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'
9
מגישים את הטונה על גבי סלסת המנגו.
מרכיבים שתצטרך
מנגו קצוץמנגו קצוץ
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת

מרכיבים

2סטייק טונהסטייק טונה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קלופים, זנגביל טרי טחוןקלופים, זנגביל טרי טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עלי נענע טריים טחוניםעלי נענע טריים טחונים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,פלפל חלפיניו טחון טרי, לפי הטעם (1 פלפל)פלפל חלפיניו טחון טרי, לפי הטעם (1 פלפל)11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.סוכר חום בהירסוכר חום בהיר21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.סוכר חום בהירסוכר חום בהיר2smallsמנגו בשלים, קלופים, זורעים, וקוביות קטנותמנגו בשלים, קלופים, זורעים, וקוביות קטנות2(חוֹרֶף)שמן זית טוב, בתוספת תוספת לצורבשמן זית טוב, בתוספת תוספת לצורב836 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים סחוט טרימיץ תפוזים סחוט טרי240אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל צהוב קצוץ (2 בצל)בצל צהוב קצוץ (2 בצל)

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

ניתן לשלב טונה עם פינו נואר, מרלו ויין רוזה. למרות שדגים משודכים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוזה גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונה שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. פיטר מייקל לה קפריס פינו נואר עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-259 דולר לבקבוק.
פיטר מייקל לה קפריס פינו נואר
פיטר מייקל לה קפריס פינו נואר
צבע אודם אדום עמוק וגוון ארגמן עז הם המזהה הברור של לה קפריס. הכרם מראה את המאפיינים היחודיים שלו של פרי יער אדום יחד עם ניחוחות של ליקר דובדבנים אדומים, דומדמניות, פטל, תות שדה, עור טרי וגרפיט. הבציר של 2010 מעודן ואקספרסיבי עם ריכוז עז בפה. הסיומת משתהה על החך באופן ארומטי ועדין.