קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

טונה קריאולית

טונה קריאולית
ניתן להכין את המתכון טונה קריאולית בערך 15 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. צופה בדמות שלך? למתכון הפסקאטרי הזה יש 254 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם פלפל, סוכר, קמח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 45%, וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: קריאולי טונאן ואורז, טונה קריאולית פורבלה נמס, ו סטייקי טונה קריאוליים.

הוראות

1
בסיר גדול מטגנים פלפל ירוק בחמאה עד שהוא רך. מערבבים פנימה את הקמח, הסוכר, המלח והפלפל עד לקבלת תערובת אחידה. מוסיפים חלב בהדרגה תוך ערבוב מתמיד. מערבבים עגבניות. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל ירוקפלפל ירוק
עגבנייהעגבנייה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים תיבול טונה וקריאולי; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
תיבול קריאוליתיבול קריאולי
טונהטונה
3
מגישים עם אורז אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

יין פינו נואר, מרלו ורוז סלסי הם הבחירות המובילות שלי לטונה. למרות שדגים משולבים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשרניים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז * * גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
ניחוחות של דובדבן שחור, פלפל אנגלי, דומדמניות שחורות וטיט ואחריהם טעמים של פטל בר, פירות יער כהים ומינרליות סלע כתוש. הכניסה הצפופה מלווה בתחושת פה מתוקה ועסיסית, הנתמכת בחומציות, טאנינים משיי וגימור אדמתי עדין.