קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות45
מגזין

טוסט טונה

טוסט טונה
Ahi Tunan בגריל נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה עד 12 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 335 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. לכו לחנות ותביאו מלח ופלפל, שמן בוטנים, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 91% המנה הזו מעולה. נסו טונה בגריל עם רטטוי בגריל קוסקוס ופסטו מפורק, טונה בגריל, ו טונה בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מברשת סטייקים עם שמן ומתבלים עם מלח ופלפל לפי הטעם. גריל במשך 1 דקה בכל צד (רק כדי לקבל סימני גריל)
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
הסר וחתוך כל סטייק ל 8 פרוסות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
4
מניחים 1 כוס מיזונה על כל צלחת. מחלקים אבוקדו ועגבניות בין צלחות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
אבוקדואבוקדו
מיזונהמיזונה
5
טפטוף עם ויניגרט ווסאבי.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
ווסאביווסאבי
6
לטאטא יחד את כל החומרים עד בשילוב. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה אהי. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, "בשרני" דגים כמו טונה ahi בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם שלך ahi tunan מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו רוברט מונדבי נאפה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.