קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

טופי פקאן ברים

טופי פקאן ברים
טופי פקאן ברים הוא לקטו אובו צמחוני הר ד ' אובר. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 36. מנה אחת מכילה 156 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם ביצה, אגוזי פקאן, סוכר קונדיטורים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 19%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם פקאן טופי ברים, פקאן טופי ברים, ו חטיפי פקאן טופי דלעת.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הקמח והסוכר; חותכים בחמאה עד שהתערובת מתפוררת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לחץ לתוך 13 אינץ ' משומן. איקס 9-ב. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בחום של 350 מעלות למשך 15 דקות. בינתיים, בקערה קטנה, שלבו את הביצה, החלב והווניל. מקפלים פנימה חתיכות טופי ופקאן.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות טופיחתיכות טופי
ונילוניל
פקאניםפקאנים
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
קערהקערה
4
כף מעל קרום.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
5
אופים 25 דקות או עד להזהבה. מצננים עד ליציבות לפני החיתוך.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות פייפר-היידסיק ברוט קובי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
פייפר-היידסיק ברוט קובי
פייפר-היידסיק ברוט קובי
פייפר-היידסיק קוב סוויד ברוט הוא קלאסי, מובנה, בעל גוף מלא ומפוצץ בשמפניה פירות. התערובת מורכבת מרוב פינוט נואר, המשלבת יותר מ -100 קרוס מרחבי אזור שמפניה ופינוט מיונייר מאזור גרנדה ופטי מונטאן דה ריימס.על החיך: יין מובנה, בעל גוף מלא ופרנק. אגס עסיסי ובשרני ומרקם ענבים זהוב. הגימור מצטמצם לטעמי הדרים ואשכוליות. יין עם פירות נהדרים, תחושת פה טובה ואיזון הרמוני.