קושיבינוני
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

טורטיות פטריות עוף קלות

טורטיות פטריות עוף קלות
Quesadillas עוף פטריות קל יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 516 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו תערובת גבינה מקסיקנית, מלח, פלפל טחון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. זה עובד טוב כמו מתאבן. זמן הכנת המתכון כ 28 דקות. נסו פטריות קלות וקסדיות בצל, קסדיות עוף ופטריות, ו קסדיות עוף, פטריות וגרוייר (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את השמן במחבת גדולה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצל והפטריות ומבשלים עד שמי הפטרייה מתאדים והם מתחילים להשחים, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
בצלבצל
מיםמים
4
מוסיפים את השום ומבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מוסיפים עוף, כמון, אבקת צ ' ילי ואורגנו ומערבבים עד שכל התבלינים משולבים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
עוף שלםעוף שלם
אורגנואורגנו
תבליניםתבלינים
כמוןכמון
6
מוסיפים תרד, מלח ופלפל ומבשלים עד תרד נבול, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תרדתרד
7
להניח 1 טורטייה על משטח עבודה שטוח ומפזרים 1/4 כוס גבינה מגוררת. כפית 1/2 תערובת עוף וירקות על גבי גבינה, ולאחר מכן העליון עם תוספת 1/4 כוס גבינה. למעלה עם עוד טורטייה קמח.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
טורטיהטורטיה
ירקירק
עוף שלםעוף שלם
8
מחממים מחבת nonstick גדולה עם ספריי בישול על חום בינוני. בזהירות למקם 1 קסדייה במחבת ומבשלים 3 דקות. באמצעות מרית גדולה, בעדינות להפוך quesadilla ולבשל 3 דקות נוספות עד השחמה קלות גבינה מותכת. חזור עם הקסדייה השנייה. פורסים כל קסדייה לרבעים.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
9
מניחים 2 רבעים על צלחת עם 1 כף שמנת חמוצה ו 2 כפות סלסה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
סלסהסלסה

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי תרד תינוק, חתוכים לרצועותעלי תרד תינוק, חתוכים לרצועות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף410-inchs(10 אינץ') טורטיות קמח מחיטה מלאה(10 אינץ') טורטיות קמח מחיטה מלאה3ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת גבינה מקסיקנית גרוסה או צ'דרתערובת גבינה מקסיקנית גרוסה או צ'דר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל גדול, קצוץ (אודותבצל גדול, קצוץ (אודות11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף קצוץ מבושל, נטול עצמות (חצי שד 1)חזה עוף קצוץ מבושל, נטול עצמות (חצי שד 1)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות פטריות כפתור לבנות, (אודותאונקיות פטריות כפתור לבנות, (אודות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. צריבת קוטג ' Cashburn פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.