קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

טורקיה בבישול איטי סלופי ג'וז

טורקיה בבישול איטי סלופי ג'וז
טורקיה בבישול איטי סלופי ג'וז הוא מתכון ללא חלב עם 8 מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -19 גרם חלבון , 3 גרם שומן ובסך הכל 235 קלוריות . , מתכון זה מכסה 13% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה תוך כ -4 שעות ו-15 דקות . למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. זהו מתכון זול למדי לחובבי האוכל האמריקאי. גשו לסופר וקנו תרנגול הודו, סלרי, חרדל ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 43% . מתכונים דומים: סלופי ג'וז של טורקיה בבישול איטי , סלופי ג'וז בבישול איטי , וסלופי ג'וס בקר מגורר בבישול איטי עם ג'לפניוס כבוש .

הוראות

1
במחבת גדולה מצופה בספריי בישול, מבשלים את ההודו, הבצל, הסלרי והפלפל הירוק על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז. מערבבים את המרק, הקטשופ, החרדל, הסוכר החום והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (2.5 אונקיה) חתיכות או חתיכות בייקון אמיתיות מבושלותחבילה אחת (2.5 אונקיה) חתיכות או חתיכות בייקון אמיתיות מבושלות
פלפל ירוקפלפל ירוק
סוכר חוםסוכר חום
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
סלריסלרי
פלפלפלפל
טורקיה כולהטורקיה כולה
בצלבצל
בשרבשר
13 פרוסות לחם צרפתי (עובי 1/2 אינץ')13 פרוסות לחם צרפתי (עובי 1/2 אינץ')
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
העבר ל-3-Qt. בישול איטי. מכסים ומבשלים על נמוך 4 שעות.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, Zinfandel

פינו נואר, מלבק וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי עבור סלופי ג'ו. כל היינות האדומים האלה משתלבים היטב עם בשר בקר טחון מרושל ג'ו ורוטב עגבניות. Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir יין עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-79 דולר לבקבוק.
Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir Wine
Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir Wine
גוון ברונזה אדמדם חושף את גילו של היין הזה, אבל עדיין יש לו הרבה חיים. אף עמוק ועשיר מרמז על דובדבנים שחורים בשלים, ציפורן וקסיס. לאחר שהיין הספיק לנשום, הוא מתחיל לחשוף עוד יותר תבלינים ופרי. שותה יפה עכשיו אבל סביר להניח שיישאר אטרקטיבי עד 2019 לפחות.