קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

טנדרלוין חזיר אידיוט עם סלסה אננס

טנדרלוין חזיר אידיוט עם סלסה אננס
בשר חזיר אידיוט עם סלסה אננס יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 405 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. מתאים ל-4 מנות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. גשו לסופר וקנו שיני שום, רוטב סויה, צ'ילי הבנרו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה בסביבה 1 שעה. נסו טנדרלוין חזיר אידיוט עם סלסה אננס, בשר חזיר מעושן עם רוטב אננס-שזיף, ו טנדרלוין חזיר אידיוט עם סלסה אוכמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בבלנדר, לשלב 3 כפות שמן עם בצל ירוק, שום, צ 'ילי, רוטב סויה, מיץ ליים, סוכר חום, allspice, פלפל שחור, טימין, אגוז מוסקט וג' ינג ' ר. מחית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2
להעביר את המרינדה לשקית פלסטיק resealable.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את בשר החזיר tenderloins, פונה מעיל. לאטום את התיק, לחיצה על האוויר, ומקרר במשך 4 עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
4
להדליק גריל או לחמם מחבת גריל.
5
הסר את החזיר מן המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
6
מברשת עם הנותרים 1 כף שמן העונה בנדיבות עם מלח. גריל חזיר על חום נמוך בינוני, מפנה מדי פעם, עד מדחום מיידי לקרוא מגיע 135 כאשר מוכנס במרכז הבשר, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
להעביר את החזיר ללוח חיתוך ולתת לנוח במשך 10 דקות. חותכים את החזיר ומגישים עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר פילה בתפריט? נסה זיווג עם Malbec, פינו נואר, וsangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סוזנה Balbo Nosotros יחיד כרם Nomade Malbec. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 109 דולר.
Susana Balbo Nosotros Single Vineyard Nomade Malbec
Susana Balbo Nosotros Single Vineyard Nomade Malbec
צבע סגול אטום זכוכית, זה ספורט את האף מפתה של אלון קלוי, מינרלים, שוש, לבנדר, תבלינים אקזוטיים, פירות שחורים שונים. צפוף, עשיר, חושני על החיך, זהו יופי גוף מלא. שיוך: זוגות היטב עם בשר צלוי או צלוי כמו בשר בקר או כבש, שליו ממולא נקניק, או כל שילוב בשר נהדר אחר אתה יכול להמציא.