קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 18 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

טקסס ברביקיו בשר בקר בריסקט

טקסס ברביקיו בשר בקר בריסקט
המתכון טקסס Bbq בשר בריסקט יכול לספק את השתוקקות היהודית שלך בערך 3 שעות ו-18 דקות. מנה זו מכילה סביב 32 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 329 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ beefitswhatsfordinner.com יש 11 אוהדים. חנוכה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לך לחנות ותביא רוטב ברביקיו, אבקת צ'ילי, סוכר חום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו צ'ילי בקר טקסס, חזה בקר מטקסס צלוי, ו טקסס ברביקיו בריסק בשר בקר מטוגן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

בשר בקר ניתן לזווג עם Shiraz, Tempranillo, ו Zinfandel. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. אתה יכול לנסות Rosemount Grenache-Syrah-Mouvedre G. S. M.. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Rosemount Grenache-Syrah-Mouvedre G. S. M.
Rosemount Grenache-Syrah-Mouvedre G. S. M.
1997 GSM יש מראה ארגמן עמוק מציג ניחוחות פירות יער אינטנסיביים עם עמוק הבסיס סמוקי ספייס. אלון מלוח הוא גם ברור, מתחת לתווי הפרי העיקריים. על החיך, היין מציג עומק עדין של טעם פירות עמוק, חריף, עשיר בקינמון ודמויות ליקריץ עם רקע של טאנינים מאובקים, רכים בשלים. יש גרעין עשיר של פירות כהים וגימור ארוך המעיד על יין באיכות גבוהה עם היכולת להזדקן עד עשר שנים נוספות. היין מורכב מ-50% גרנאש, 40% סירה ו-10% מתאבלים.