קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

טקסס פרנץ ' טוסט בננות פוסטר

טקסס פרנץ ' טוסט בננות פוסטר
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל קייג'ון. נסו להכין בננות טוסט צרפתי בטקסס פוסטר בבית. צופה בדמות שלך? למתכון צמחוני לקטו אובו זה יש 794 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 39 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 28 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. לכו לחנות ואספו ביצים, קינמון טחון, סוכר חום ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זה עובד טוב כמו קינוח. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 30%, וזה לא כל כך מרהיב. מתכונים דומים: טקסס פרנץ ' טוסט בננות פוסטר, בננות פוסטר פרנץ ' טוסט, ו בננות פוסטר פרנץ ' טוסט.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בלילה: בקערה גדולה שלבו את כל המרכיבים עד שנוצרת בלילה חלקה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
רוטב: בסיר על אש בינונית-גבוהה ממיסים את החמאה ואז מוסיפים את הסוכר החום. מערבבים ברציפות עד שהסוכר נמס.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
חמאהחמאה
רוטברוטב
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים את הקינמון ומיץ התפוזים ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
קינמוןקינמון
5
מסירים את התבנית מהאש, יוצקים פנימה את הרום וקרם דה בננה, אם משתמשים, ואז מחזירים את התבנית לאש.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מברישים את דפנות התבנית במים בעזרת מברשת מאפה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה
מחבתמחבת
7
מסירים מהאש.
8
במחבת מוקפצת קטנה מוסיפים 1/4 כוס מרוטב הקרמל והבננות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל
בננהבננה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
קולים על אש גבוהה עד שרק התחממו. להתחמם.
10
טוסט: מחממים מחבת או מחבת טפלון על אש גבוהה. טובלים את פרוסות הלחם לתוך הבלילה, ואז מניחים אותם על המחבת, מתהפכים אחרי 2 דקות. לכל צלחת הגשה מוסיפים 1/4 כוס מרוטב הקרמל ומעליהם את הטוסט הצרפתי. כף את הבננות, מעל הטוסט וטפטף מעט מרוטב הקרמל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל
בננהבננה
לחם סנדוויץלחם סנדוויץ
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קרם דה בננה ליקר, אופציונליקרם דה בננה ליקר, אופציונלי3בננות, קלופות ופרוסותבננות, קלופות ופרוסות440אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרום כההרום כהה3ביציםביצים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1246 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ליקר בטעם תפוז (מומלץ: Grand Marnier)ליקר בטעם תפוז (מומלץ: Grand Marnier)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם6פרוסות לחם עבות, עדיף לחם מטוגן (בריוש) או לחם טקסס טוסטפרוסות לחם עבות, עדיף לחם מטוגן (בריוש) או לחם טקסס טוסט227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור816 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב, עדיף שלםחלב, עדיף שלם

יין מומלץ: קרם שרי, סוביניון בלאן, יציאה, יין ורדים, Moscato Dasti, אלברינו

בננות פוסטר עובד ממש טוב עם קרם שרי, סוביניון בלאן, ופורט. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פרוסט ריינהסן ריזלינג יבש. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
פרוסט ריינהסן דריי ריזלינג
פרוסט ריינהסן דריי ריזלינג
ניחוחות עזים של תפוח ירוק, אפרסק ומשמש. פה פריך ומלא אלגנטי עם מינרליות מרעננת וגימור יבש מתמשך.מצוין עם חזיר בגריל, סלמון ודגים לבנים.