קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות22
מגזין

טריאקי וג'ינג'ר חזיר

טריאקי וג'ינג'ר חזיר
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנות עיקריות, אז נסו את טריאקי וג'ינג'ר חזיר. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים. צופה הדמות שלך? המתכון הידידותי ללא גלוטן, ללא חלב ופודמפה כולל 384 קלוריות, 39 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן למנה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לך סוכר חום, בשר חזיר, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח היפני. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 64%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: טריאקי טורקיה, צלעות חזיר טריאקי עם תענוג אוכמניות-ג'ינג'ר, ו האכלת חברים: פילה חזיר טריאקי צלוי בתנור עם זיגוג מייפל-ג'ינג'ר.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים את רוטב הטריאקי, השמן והסוכר החום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
סוכר חוםסוכר חום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
יוצקים 1/2 כוס מרינדה לשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; מוסיפים את החזיר, הג ' ינג ' ר והפלפל. חותם תיק ולהפוך מעיל; במקרר עבור 4 שעות. מכסים ומכניסים למקרר למרינדה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מסננים וזורקים את המרינדה. הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה מצפים קלות את מתלה הגריל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
4
הכן גריל לחום עקיף, באמצעות מחבת טפטוף.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
5
מניחים חזיר מעל מחבת טפטוף וצולים חזיר, מכוסה, על אש בינונית-חמה עקיפה למשך 20-27 דקות או עד שמדחום קורא 145*.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
מחבתמחבת
6
הניחו לעמוד 10 דקות לפני החיתוך.
7
מגישים עם מרינדה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנגיובזה הם הבחירות המובילות שלי לפילת חזיר. הגוף הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנגיובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשרניים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא סור דה לוס האנדים מלבק. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -10 דולר.
סור דה לוס אנדס מלבק
סור דה לוס אנדס מלבק
מלבק עסיסי עם חומציות תוססת המגבה את תווי הפטל, האוכמניות והשזיף השזורים בטאנינים רכים וגימור גוון תבלינים. כל הענבים ממוינים כפול עם ההגעה ליקב. כל התסיסה מתרחשת באופן טבעי עם שמרים מקומיים. תסיסה לוקח 20 ימים עם 2 ימים של קר קר, בטמפרטורות בין 24-27 צלזיוס כדי להשיג את המורכבות ביותר. לאחר מכן היין עובר תסיסה מלולקטית של 100% והוא מיושן בחביות עץ אלון ישנות יותר.