קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות1
ציון בריאות8
מגזין

יוגורט יווני עם פירות יער, אגוזים ודבש

יוגורט יווני עם פירות יער, אגוזים ודבש
יוגורט יווני עם פירות יער, אגוזים ודבש יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 290 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. גשו לסופר וקנו פירות יער, פירות יער, דבש, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכונים דומים: Yiaourti Me Meli-יוגורט יווני, דבש ואגוזים, יוגורט יווני פנקייק פשתן עם פירות יער, ו פודינג יוגורט יווני עם פירות יער טריים.

יין מומלץ: Asyrtiko, Agiorgitiko, Moschofilero

יוונית ניתן לזווג עם Assyrtiko, Agiorgitiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. סאנטו אסירטיקו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Santo Assyrtiko
Santo Assyrtiko
בהיר, צבע צהוב ברור. יבש עם ניחוחות שונים של הדרים ופרחים, בשילוב עם רמזים של עשן ומינרלים מהקרקע הגעשית. בעל גוף מלא, מאוזן היטב עם טעמים עזים וגימור ארוך.