קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות18
ציון בריאות1
מגזין

יוגורט סמוסות

יוגורט סמוסות
צריך לקטו אובו צמחוני הור ד ' אובר? סמוסות יוגורט יכולות להיות מתכון אדיר לנסות. מתכון זה משמש 18. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 186 קלוריות. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-10 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם חצי וחצי שמנת, כוסברה, קמח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. עם כפית ציון 22%, המנה הזו די גרועה. נסו יוגורט סמוסות, סמוסות עוף עם מטבל כוסברה-יוגורט, ו סמוסות עוף עם מטבל כוסברה-יוגורט עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים כף שמן אחת במחבת על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד להשחמה. מערבבים 1 כוס יוגורט, אבקת קארי, אבקת צ ' ילי ו -2 כפות כוסברה. מבשלים ומערבבים עד שרוב הנוזלים מתאדים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת קאריאבקת קארי
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
יוגורטיוגורט
בצלבצל
3
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את הכוסברה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
4
הניחו דף אחד של בצק פילו, וכסו את השאר במגבת לחה.
מרכיבים שתצטרך
מאפה פילומאפה פילו
5
מניחים כ -1 כף מתערובת הבצל על הפינה, לא קרוב מדי לקצה דף הבצק, ואז מקפלים לרבעים לכיוון הצד הנגדי כדי לסגור את המילוי. החל מהקצה המלא, קפלו לכיוון הקצה השני בצורת משולש, לחצו על הקצוות באצבעות לחות כדי לאטום. חזור על הפעולה עם יתרת המילוי והבצק.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
בצלבצל
6
מחממים 3/4 אינץ ' שמן במחבת כבדה עמוקה על אש בינונית-גבוהה עד 365 מעלות צלזיוס (185 מעלות צלזיוס). בקערה קטנה מערבבים יחד את יתרת היוגורט, חצי וחצי והמים. טובלים את הסמוסות בתערובת היוגורט, ואז מחפרים בקמח ומנערים את העודפים.
מרכיבים שתצטרך
יוגורטיוגורט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
7
מטגנים בקבוצות קטנות כדי שלא ייגעו, במשך כ -4 דקות, הופכים פעם אחת.
8
מסננים על מגבות נייר ומגישים חם.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' רוז בקבוק ברוט מסנוור. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-40 דולר.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
ניחוחות וטעמים בהירים של תות טרי ופטל משתלבים עם תווים של לילך וסיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. זה ברוט רוז רוז משלים מגוון רחב של מזונות, מ מלוח מתוק. נסו את זה עם מנות אסיאתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, עוגת גבינה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו האוגני בלאן מציע חומציות ורעננות טבעית. גמאי בעל גוף קל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. הענבים מקורם בטרוירים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.