קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות74
מגזין

ירקות איטלקיים וסלט עשבים

ירקות איטלקיים וסלט עשבים
סלט ירקות ועשבי תיבול איטלקי עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 101 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. מתכון זה מאוכלרשת יש 70 אוהדים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. אם יש לכם שמן זית, מלח, עלי פטרוזיליה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 93%, וזה מדהים. מתכונים דומים: ירקות איטלקיים וסלט עשבים, סלמון קרום עשבי תיבול עם סלט ירקות מעורב, ו סלט ירקות לתינוקות עם קוסקוס ויניגרט עשבים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים בבלנדר את מיץ הלימון, קליפת הלימון, הדבש, 1 כפית מלח ו -1 / 4 כפית פלפל. כשהמכונה פועלת, מערבבים בהדרגה את השמן.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
קליפת לימוןקליפת לימון
פלפלפלפל
דבשדבש
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
זורקים את החסה, האנדיב, הזיתים, הפטרוזיליה והבזיליקום בקערה גדולה עם מספיק רוטב לציפוי. מתבלים את הסלט עם יותר מלח ופלפל, לפי הטעם, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חסהחסה
פטרוזיליהפטרוזיליה
אנדיבאנדיב
זיתיםזיתים
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם בחירה מצוינת לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. מייסון נואר לדפוק על עץ שרדונה עם 4.6 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
מייסון נואר לדפוק על עץ שרדונה
מייסון נואר לדפוק על עץ שרדונה
2013 לדפוק על עץ עשוי 100% שרדונה, כל נירוסטה ולא תסיסה מלולקטית. נרכש מכרמים על צלע הגבעה בימהיל - קרלטון אווה, מזכיר את גרנד קרוס של קוט ד ' אור של בורגונדי. הוא נהנה מתסיסה ארוכה וקרה מאוד - כמעט חודשיים-וכתוצאה מכך יין רזה ומרושע עם בושם של מלון טל דבש ואגס גולש בגלים ענקיים של מינרלים, והביא לגאות נחמדה של פירות כוכבים עסיסיים לסיום.