קושימומחה
מוכן ב52 דק.
מנות4
ציון בריאות65
מגזין

כדור בשר צוללות

כדור בשר צוללות
כדורי בשר צוללות דורש סביב 52 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 1088 קלוריות, 52 גרם חלבון, ו 54 גרם שומן. מתאים ל-4 ומחירו 5 מנות.51 דולר למנה. 44 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם מלח ופלפל גס, שקית פרובולון, אורגנו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. עם כפית ציון 96%, המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: כדור בשר צוללות, כדור בשר צוללות, ו כדור בשר צוללות.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 450 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מניחים סינטה טחונה בקערת ערבוב גדולה ומנקבים היטב למרכז הבשר. ממלאים היטב את הביצה, פירורי הלחם, הבצל, השום, פתיתי הפלפל האדום, ווסטרשייר, הפטרוזיליה, הגבינה ומעט מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
נתח בשר טחוןנתח בשר טחון
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פירורי לחםפירורי לחם
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
שוםשום
בצלבצל
אגרוףאגרוף
בשרבשר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
מערבבים את מרכיבי הקציצה עד לאיחוד טוב, אך לא מעורב יתר על המידה. מחלקים את התערובת ל -4 חלקים שווים, מגלגלים כל חלק ל -4 כדורים ומרווחים באופן שווה על גבי נייר אפייה ללא מקל.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מכניסים קציצות לתנור וצולים כ-12 דקות. שוברים קציצה פתוחה וודאו שהבשר מבושל לפני שמוציאים מהתנור.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מחממים סיר בינוני על אש בינונית.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
מוסיפים שמן ושום. כאשר השום מתחיל רוחש, להוסיף עשבי תיבול ופלפל כתוש. אפשר לשמן להחדיר למשך חצי דקה, ואז מערבבים פנימה את העגבניות ומתבלים ברוטב במלח ופלפל. מביאים רוטב לבועה, מנמיכים את האש ומבשלים עד שמוציאים קציצות מהתנור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כדורי בשרכדורי בשר
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
פלפלפלפל
עשבי תיבולעשבי תיבול
רוטברוטב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
שלב קציצות ורוטב וערם לחמניות משנה, 4 קציצות לכל תת. למעלה עם גבינה מגורדת ומניחים תחת תת תחת פטם כדי להמיס גבינה. למעלה עם בזיליקום מגורר או ארוגולה ומגישים עם ערימת צ ' יפס בתנור.
מרכיבים שתצטרך
נמס גבינהנמס גבינה
כדורי בשרכדורי בשר
תת לחמניהתת לחמניה
ארוגולהארוגולה
באזיל!באזיל!
צ ' יפסצ ' יפס
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
מטפטפים תפוחי אדמה עם מזיגה נדיבה של שמן זית כתית מעולה. זורקים תפוחי אדמה בתערובת תיבול או מלח גס ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
תערובת תיבולתערובת תיבול
תפוח אדמהתפוח אדמה
10
מניחים תפוחי אדמה על תבנית עם נייר אפייה וצולים 20 דקות או עד שהם רק רכים. תן את גיליון אפייה לרעוד טוב לאחר 10 דקות, כדי למנוע דבק.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה

מרכיבים

1השארבזיליקום מגורר (מתוק) או ארוגולה מגורר ( חריף), לקישוטבזיליקום מגורר (מתוק) או ארוגולה מגורר ( חריף), לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(3 חופנים), פירורי לחם איטלקיים(3 חופנים), פירורי לחם איטלקיים397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות בסגנון גושיעגבניות מרוסקות בסגנון גושי794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס ופלפל שחורמלח גס ופלפל שחור4ריבס, קצוץ טרי או קפואתערובת תיבול גריל או מלח גס ופלפל שחורתערובת תיבול גריל או מלח גס ופלפל שחור4semolina crusty sub לחמניות, עם או בלי זרעי שומשוםsemolina crusty sub לחמניות, עם או בלי זרעי שומשום1גדולביצה, הוכהביצה, הוכה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(כמה חופנים) עלי פטרוזיליה שטוחים, קצוצים(כמה חופנים) עלי פטרוזיליה שטוחים, קצוצים1קומץעלי פטרוזיליה שטוחים, קצוצים, על 2 כפותעלי פטרוזיליה שטוחים, קצוצים, על 2 כפות4ציפורןשום, כתוש וקצוץשום, כתוש וקצוץ4ציפורןשום, כתוש טחוןשום, כתוש טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נתח בשר טחוןנתח בשר טחון2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, (2 מסתובב סביב המחבת)שמן זית כתית מעולה, (2 מסתובב סביב המחבת)4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולה, למעיילשמן זית כתית מעולה, למעייל1( חצילים)בצל, קצוץ בסדרבצל, קצוץ בסדר1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(כמה חופנים) Parmigiano מגורר או רומנו(כמה חופנים) Parmigiano מגורר או רומנו1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוחי אדמה לבנים, כל חתך לתוך 8 טריזים לאורךתפוחי אדמה לבנים, כל חתך לתוך 8 טריזים לאורך4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק10 אונקיה שקית גרוסה פרובולונה או תערובת איטלקית 4 גבינה10 אונקיה שקית גרוסה פרובולונה או תערובת איטלקית 4 גבינה2(יכול להיות או להרחיק)(מספר טיפות) רוטב ווסטרשייר(מספר טיפות) רוטב ווסטרשייר