קושימומחה
מוכן ב30 דק.
מנות72
ציון בריאות0
מגזין

כדורי פקאן קוקוס

כדורי פקאן קוקוס
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו כדורי פקאן קוקוס. מתכון זה משמש 72. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 83 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך קיצור, פירורי קרקר גרהם, חמאת בוטנים שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון) של 9%. נסו כדורי שיבולת שועל חמאת בוטנים קוקוס (המכונה גם כדורי שלג), כדורי שיבולת שועל חמאת בוטנים קוקוס (המכונה גם כדורי שלג), ו כדורי שיבולת שועל חמאת בוטנים קוקוס (המכונה גם כדורי שלג) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים פירורים, קוקוס ופקאן בקערה גדולה; מניחים בצד. בסיר קטן ממיסים חמאה וחמאת בוטנים; מוסיפים לקערה ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
קוקוסקוקוס
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
מגלגלים ל-1/2 אינץ'. ביצים. ממיסים שוקולד צ ' יפס וקיצור בסיר כבד. טובלים כדורים בשוקולד מומס ומניחים על נייר שעווה להתקררות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
קיצורקיצור
שוקולדשוקולד
גלולגלול
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 400 דולר לבקבוק.
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייה ליצור' לה קובצ 'ה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין מתבטאת בתווים רצופים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לאפסטריטיף. תווי ההדרים והפירות הלבנים שלו והאיזון המדהים שלו הנתמך על ידי תסיסה עדינה, הופכים אותו לליווי אידיאלי לעופות ולדגים המשובחים ביותר.