קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

כוסות חמאת בוטנים קפואות

כוסות חמאת בוטנים קפואות
קפוא חמאת בוטנים כוסות נטול גלוטן, ומספק כ 24 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל של 222 קלוריות. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. אם יש לכם מים חמים, שמנת כבדה, דבש ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 20%. הציון הזה די גרוע. נסו מוות על ידי חמאת בוטנים: עוגיות חמאת בוטנים עם כוסות חמאת בוטנים שוקולד, מיקרוגל חמאת בוטנים פאדג'בציפוי שוקולד & מיני בוטנים חמאת כוסות / מאפינס מאפין, ו חמאת בוטנים שוקולד מריר-כוסות עוגיות חמאת בוטנים ממולאות (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
יש 2 מיני-מאפין מחבתות, יכול של שאינו מקל תרסיס, מאפה מברשת, וחבילה של נייר / רדיד סוכריות כוסות החוצה ומוכן; ברור כמה מקום במקפיא.
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
ממיסים לאט את השוקולד בסיר כפול על מים חמים או במיקרוגל המוגדר לגובה למשך 2 דקות, תוך ערבוב באמצע זמן החימום כדי להחליק אותו. נקודה קצת שוקולד במרכז כל כוס מאפין ולחץ על עטיפת ממתקים בתבניות כך שזה מקלות במקום. ריססו קלות את פנים העטיפות במעט תרסיס בישול שאינו מקל.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שוקולדשוקולד
ממתקיםממתקים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
מיקרוגלמיקרוגל
4
מברישים כף מהשוקולד המומס לתוך ספינות הנייר, מושכים אותו במעלה החלק הפנימי של העטיפה כך שהכל מצופה. מכניסים את כוסות השוקולד למקפיא להתקשות תוך כדי מילוי חמאת הבוטנים. שמור על השוקולד המומס שנותר חם כך שיישאר חלק; נצטרך אותו שוב בעוד מספר דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
שוקולדשוקולד
5
מערבבים את חמאת הבוטנים, המים החמים והדבש בקערת ערבוב, מערבבים עם מטרפה עד לקבלת מרקם חלק ודליל מעט. בעזרת מרית גומי מקפלים את הקצפת לתערובת חמאת הבוטנים להכנת מוס בהיר אל תגזימו, זה בסדר אם יש פסי שמנת במילוי. כף את מוס חמאת הבוטנים לשקית מאפה מלאה בקצה רגיל גדול. הוציאו את כוסות השוקולד; הם צריכים להיות די מוצקים עד עכשיו, וצנררו את מוס חמאת הבוטנים למרכזים, והשאירו מקום לכובע שוקולד. מקפיאים שוב לכמה דקות רק כדי שהמוס יתייצב מעט.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
קצפתקצפת
שוקולדשוקולד
קרםקרם
דבשדבש
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
שקית מאפהשקית מאפה
מריתמרית
מקציףמקציף
6
כפית יותר שוקולד מומס על גבי כדי לכסות את חמאת בוטנים ולמלא את הכוס למעלה; מתפשט באופן שווה עם סכין כך שזה חלק ורמה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
7
מפזרים מעט בוטנים קצוצים מעל ומדביקים את כוסות חמאת הבוטנים במקפיא להתייצבות למשך 15 עד 20 דקות. הפוך את תבניות המאפינס על קרש חיתוך כדי להוציא את כוסות חמאת הבוטנים.
מרכיבים שתצטרך
כוסות חמאת בוטניםכוסות חמאת בוטנים
בוטניםבוטנים
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך