קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

כוסות סלט סרטן

כוסות סלט סרטן
מנה אחת מכילה עד 11 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 195 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 8 . אם יש לכם בצל, רוטב קוקטייל, מיונז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו סרטן קוב סלט כוסות, סלט סרטנים בכוסות וונטון קריספ, ו סלט סרטן מלפפון בכוסות עגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים יחד סרטן, מיונז,פטרוזיליה, בצל וסוכר עד לשלב טוב.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
פטרוזיליהפטרוזיליה
בצלבצל
סוכרסוכר
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם, ואז להירגע עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
3
סדר חסה על מגש גדול.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
4
מקום על 2 כף. תערובת סרטנים על מרכז כל עלה. מעל כל אחד עם פרוסת אבוקדו, על 1/8 כפית. רוטב קוקטייל, טריז לימון, ומלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב קוקטיילרוטב קוקטייל
טריז לימוןטריז לימון
אבוקדואבוקדו
סרטןסרטן
5
הפוך קדימה: להכין דרך שלב 1 וצינה, מכוסה, עד 1 יום.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יקב טיילר סנטה ברברה שרדונה מחוז עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.