קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות28
ציון בריאות4
מגזין

כיכר פירות ואגוזים

כיכר פירות ואגוזים
גשו לסופר וקנו מיץ תפוזים, צימוקים, קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 39%, המנה הזו די גרועה. נסו כיכר פודינג פירות ואגוזים לחג המולד, כיכר אגוזי קינמון, ו כיכר אגוזי קינמון עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את 11 המרכיבים הראשונים. בקערה אחרת מקציפים את תחליף הביצה, המיץ, השמן, המולסה והבננות; מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים.
מרכיבים שתצטרך
תחליף ביצהתחליף ביצה
מולסהמולסה
בננהבננה
מיץמיץ
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים לשניים 8 אינץ'. איקס 4-ב. מחבתות כיכר שצופו בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
3
אופים ב 325 3 שעה או עד בדיקות הלחם נעשה. מצננים 10 דקות; מוציאים מהמחבתות למתלים לצינון.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים קלויים קצוציםשקדים קלויים קצוצים2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2largesבננות בשלות, מחיתבננות בשלות, מחית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשים קצוצים דקמשמשים מיובשים קצוצים דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת חלב יבש ללא שומןאבקת חלב יבש ללא שומן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבט חיטה קלוינבט חיטה קלוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. בודגאס נברן דאמה קאווה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן דאמה קאווה
בודגאס נברן דאמה קאווה
אחת מכמה קאוות וינטג ' בלבד תוצרת ספרד. דאמה הוא בעל גוף מלא אך בהיר ופריך. אחוזת נאבר סיידן מייצרת קאוות איכותיות מאז 1901. כל הקאוות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דאמה מותססת בבקבוק (א-לה-מ ' שמפנויז) ומתיישנת בשריה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דאמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניק לגוף ולנפח היין, ופרלדה, המקנה אופי מבריק ומבריק החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.