קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כיסוני תפוחים

כיסוני תפוחים
כיסוני תפוחים יכולים להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 264 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו וניל, קינמון טחון, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: כיסוני התפוחים של אמא, כיסוני תפוחים, ו כיסוני תפוחים.

הוראות

1
בקערת ערבוב, לשלב קמח, סוכר, אבקת אפייה, קינמון, ומלח. בקערה נפרדת, להכות את הביצים עם מזלג, ולאחר מכן להוסיף חלב, חמאה מומסת, וניל. מקפלים בעדינות מרכיבים יבשים ורטובים יחד עד רק בשילוב (לא overmix. מקפלים פנימה תפוחים.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף מספיק תפוחים כדי להפוך את הבלילה עבה מאוד. אתה רוצה את התפוחים לזרוח אף!
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים כמה סנטימטרים של שמן קנולה מעל בינוני עד בינוני-נמוך חום. כאשר הוא מתחמם, טיפה קטנה של הבלילה לתוך השמן. אם זה רוחש מיד עולה למעלה, השמן מוכן; אם זה שורף במהירות, להנמיך את החום.זרוק כפיות הבלילה לתוך השמן החם, שש או שמונה בכל פעם. לפעמים הם מתהפכים מעצמם, לפעמים צריך להפוך אותם. רק לצפות בהם ולוודא שהם לא מקבלים חום מדי, אבל לבשל אותם מספיק זמן כדי לוודא הבלילה מבושלת דרך, על 2 עד 2 1/2 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
4
להסיר ולנקז על מגבת נייר. אבק בנדיבות רבה עם אבקת סוכר, או לטבול fritters בזיגוג סופגנייה אור (לערבב את כל החומרים זיגוג יחד, ואז להטביע fritters חם).
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים חמים!** יכול להיות מחומם למחרת בתנור 350 מעלות במשך 8 דקות.